۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۱

رییس بسیج مداحان کشور:

امیدآفرینی و تقویت ایمان ماموریت اصلی ستایشگران اهل بیت است

 امیدآفرینی و تقویت ایمان ماموریت اصلی ستایشگران اهل بیت است

بابلسر - رییس بسیج مداحان و هیات مذهبی کشور رسالت اصلی ذاکران در عرصه جهاد تبیین را نشر محاسن و معارف برشمرد و گفت: امیدآفرینی و تقویت ایمان در جامعه ماموریت اصلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خرسندی سه شنبه شب در همایش مداحان ویژه دهه کرامت و گرامیداشت یاد وخاطره پنج مداح شهید شهرستان بابلسر افزود: کسانی که در دنیا غرق در امور دنیوی مادی ذاکری و محافل اهل بیت شده‌اند، در بهشت نیز صرفاً غرق در نعمات بهشتی و از همنشینی با اهل بیت محروم هستند.

وی با عنوان اینکه یقین و اعتقاد به معارف و سیره زندگی اهل بیت الزام رسالت نوکری است، افزود: مجالس مداحی و مراثی اهل بیت بساط منطق و عقلانیت و راهبری است، غلو و اغراق در آن جایی ندارد و کسانی که در مداحی تمام توجهشان به توجه مردم باشد، خود را از توجه اهل ببیت محروم ساخته‌اند زیرا ملاک شأن معرفت الله و معرفت اهل بیت نیست، بلکه تهییج و توجه و تشویق مستمع است.

خرسندی ادامه داد: ستایشگران اهل بیت، رسانه‌ی بی بدیل معارف و عقاید تشیع هستند و رسالت اصلی ذاکرین در عرصه جهاد تبیین نشر محاسن و معارف است از این رو مأموریت اصلی ستایشگران اهل بیت، به عنوان پرچمداران جهاد تبیین و افسران جنگ نرم، امید آفرینی و تقویت ایمان در بین آحاد جامعه است و تلاش ما باید هدایت مردم به اصل دین و عقاید اسلامی باشد.

رئیس بسیج مداحان کشور با عنوان اینکه تلاش برای اقناع نفر به نفر و چهره به چهره لازم و قطعی است، گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق بعد از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی انقلاب سوم ملت ایران بود که هیمنه و هیبت پوشالی استکبار جهانی را در هم کوبید و باعث تقویت انگیزه و اراده همه آزادگان و مستضعفان عالم شد.

وی افزود: دشمن بعد از عملیات وعده صادق قطعاً و یقیناً به این جمع بندی رسیده است که از قدرت دفاع و مقابله در برابر جمهوری اسلامی ایران ناتوان است، لذا مجدداً بر حربه ایجاد ناامیدی داخلی و مقابله‌ی نرم تمرکز کرده است.

خرسندی نیاز اصلی جامعه امروز را انسجام و وحدت امت بیان کرد و گفت: ستایشگران اهل بیت باید مصداق عینی یا من اظهرالجمیل و سترالقبیح باشند و شهدای مداح به واقع علمداران بصیرت و مقاومت هستند.

وی تاکید کرد: امروز تعالی مجالس اهل بیت (ع) و محافل و مجامع ذاکرین و ستایشگران اهل بیت مرهون خون شهداست.

کد خبر 6106922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha