۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۳

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان:

مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیستیم/ هر دو تیم کار سختی دارند

مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیستیم/ هر دو تیم کار سختی دارند

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه این تیم برابر پرسپولیس از پیش بازنده نیست، گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا دست پُر از زمین خارج شویم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر روز سه شنبه یکم خرداد رو در روی هم قرار می‌گیرند و هر دو تیم به کسب ۳ امتیاز این بازی بسیار نیاز دارند. پرسپولیس با ۵۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و برای رسیدن به صدر جدول نیازمند کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی است و از طرفی استقلال خوزستان هم برای افزایش امید به بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه دارد.

امید علی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت بازیکنان این تیم برای رویارویی با پرسپولیس اظهار داشت: پس از شکست تلخ برابر نساجی در هفته گذشته، همه بازیکنان و اعضای تیم نسبت به این موضوع ناراحت بودند و طی روزهای اخیر ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و جلسه‌ای را نیز با سید سیروس پورموسوی برای بازی‌های باقی مانده تیم برگزار کرده‌ایم.

او ادامه داد: ما نه تنها برای دیدار با پرسپولیس بلکه برای هر ۳ بازی تا پایان لیگ برتر انگیزه بالایی برای کسب پیروزی داریم. همان طور که پرسپولیسی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند ما هم برای حفظ بقا در لیگ تلاش خواهیم کرد و بازی آسانی برای آنها نخواهد بود. ما سه دیدار خیلی سخت داریم و به امید خدا با کسب نتایج خوب تیم را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان افزود: همانطور که ما تلاش می‌کنیم، مطمئناً رقیبان ما هم برای بقا تلاش خواهند کرد و هفته‌های پایانی لیگ برتر را نمی‌توان پیش بینی کرد. بازیکنان استقلال نشان داده‌اند که در بازی‌های سخت و دشوار سربلند از زمین خارج می‌شوند، شکست برابر نساجی کار ما را سخت کرد اما ما انگیزه خود را از دست نداده‌ایم.

نجفی تصریح کرد: طبق فرمولی که از ابتدا در ساختار باشگاه استقلال خوزستان تعریف شده، نسبت به بازی‌های مهم و حساسیت‌هایی که وجود دارد برای اعضای تیم پاداش در نظر گرفته‌ایم که الحمدالله تا به امروز پاداش‌های گذشته را پرداخت کرده‌ایم و امیدواریم در دیدارهای آینده هم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.

کد خبر 6107014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • چکش IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
      0 2
      بازی رفت که داور دست پر فرستادتون خانه خدا رحم‌کنه به پرسپولیس