۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۹

استاندار زنجان تاکید کرد؛

لزوم رفع موانع پرداخت تسهیلات مسکن در زنجان

لزوم رفع موانع پرداخت تسهیلات مسکن در زنجان

زنجان-استاندار زنجان بر ضرورت رفع موانع اعصای تسهیلات مسکن به متقاضیان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در سومین جلسه شورای مسکن استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن نباید با مشکلات متعدد مواجه شوند، گفت: اعطای بموقع این تسهیلات به متقاضیان بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه طبق قول‌های مساعدی که داده شده است، تحویل زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن باید انجام شود، افزود: از طرفی مشکل مربوط به تحویل زمین به این متقاضیان نیز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع شود.

این مسؤول ضمن درخواست از مسؤولان اداره‌کل راه و شهرسازی استان در راستای پیگیری موضوع تأمین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان، اظهار کرد: بی‌تردید باید مدیریت لازم در این خصوص از سوی دستگاه متولی انجام گرفته و هر چه سریع‌تر شاهد تحقق مقدمات اولیه تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان باشیم.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‌های مهم متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، تأمین زمین است، ادامه داد: متقاضیان انتظار دارند که موضوع تحویل زمین به آن‌ها به صورت دقیق و زمان‌بندی شده اعلام شود تا بتوانند برنامه‌ریزی درستی برای مشارکت در این طرح داشته باشند.

افشارچی با تاکید بر اینکه روند امور در این زمینه باید به گونه‌ای باشد که رضایت متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جلب شود، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که اداره‌کل راه و شهرسازی استان باید طی ماه‌های آینده انجام دهد، زمان‌بندی اعلام تحویل واحدهای مسکونی این طرح به متقاضیان است، بنابراین طی ماه‌های آینده باید شاهد تحویل قابل توجهی از واحدهای مذکور به متقاضیان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حوزه خودمالکی با مشکل پرداخت تسهیلات مواجه هستیم، عنوان کرد: از شعب بانکی مستقر در استان زنجان انتظار داریم در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند تا متقاضیان بتوانند با دریافت بموقع تسهیلات، نسبت به احداث واحدهای خود در قالب این طرح اقدام کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه از اداره‌کل راه و شهرسازی استان انتظار داریم تا جلسه آینده نسبت به ارائه گزارش دقیق وضعیت پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن از سوی بانک‌ها اقدام کند، یادآور شد: بی‌شک بانک‌ها با اعطای بموقع تسهیلات به متقاضیان، سهم عمده‌ای در پیشبرد این طرح ملی خواهند داشت.

کد خبر 6107030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha