۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

بانک‌های عامل زنجان در پرداخت تسهیلات مسکن اهتمام کنند

بانک‌های عامل زنجان در پرداخت تسهیلات مسکن اهتمام کنند

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بانک‌های عامل زنجان در پرداخت تسهیلات مسکن اهتمام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قزوینیان صبح چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه این اداره‌کل عزم خود را برای تحویل به موقع واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن جزم کرده است، گفت: در همین راستا و طی ماه‌های آینده تعداد قابل توجهی از این واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که می‌تواند روند پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان را تسریع کند، تسهیل‌گری در فرآیند پرداخت تسهیلات بانکی به این پروژه‌ها است، افزود: از بانک‌های استان انتظار داریم در خصوص پرداخت به موقع این تسهیلات و تسهیل‌گری در فرآیند پرداخت آن اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند.

این مسؤول با یادآوری اینکه یکی از اقداماتی که این اداره‌کل در راستای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان به عنوان رویکرد اصلی خود قرار داده، بحث تأمین زمین برای متقاضیان واجد شرایط است، اظهار کرد: انتظار داریم در این خصوص دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را با این اداره‌کل داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه همه تلاش این اداره‌کل در راستای تسریع در روند اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم روند اجرای پروژه‌های این طرح ملی به گونه‌ای پیش برود که شاهد تحویل این واحدها در ماه‌های آینده باشیم.

کد خبر 6107033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      لطفا این همه وام‌ها ی تکلیفی را جمع کنید که هم بانک‌ها بيچاره شده وهم مملکت نابود میشه علی الخصوص وام مستاجر هرکس یک اجاره‌ نامه غیر واقعی درست میکنه تا وام بگیره وهیچ کنترلی هم نیست .