۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد

عواملی که باعث قهرمانی استقلال می شود/نساجی انتحاری بازی نمی‌کند!

عواملی که باعث قهرمانی استقلال می شود/نساجی انتحاری بازی نمی‌کند!

کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که پیروزی نساجی در دیدار گذشته به سود آبی پوشان شده است، گفت: گرفتن آن سه امتیاز باعث شد تا نساجی برابر استقلال انتحاری بازی نکند!

شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص بازگشت دوباره استقلال به صدر جدول گفت: دیدار استقلال و فولاد در حساس‌ترین روزهای لیگ انجام شد که استقلال توانست به یک برد خوب دست پیدا کند و صدر را دوباره از آن خود کند. استقلال می‌دانست که پرسپولیس بازی خود را برده و صدرنشین موقت لیگ شده است.

بنابراین برای باز پس گیری باید فولاد را شکست می‌داد تا بتواند هم امید اول کورس قهرمانی باشد و هم با آمادگی روحی و روانی خود را آماده دیدار برابر نساجی کند. این تیم در نیمه اول دچار استرس شد و خوب بازی نکرد اما نکونام نیمه مربیان را به نفع خود به پایان برد و توانست با تلاش بازیکنانش سه امتیاز را بدست بیاورد.

مهد فوتبال ایران روزهای بدی را تجربه می‌کند

کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد مسؤولیت خوزستان در مورد سه تیم لیگ برتری این استان گفت: جای تأسف است که مهد فوتبال ایران فوتبالش به خاک سیاه نشسته و تیم‌های این استان در حال سقوط هستند. جایگاه فوتبال خوزستان چنین وضعیتی نیست و باید مسؤولین استان به داد فوتبال خوزستان برسند. فولاد مقابل استقلال به دنبال کسب یک امتیاز بود اما فشار استقلال و مشکلات حاشیه‌ای فولاد اجازه نداد این تیم به هدفش برسد آنها در ۱۵ دقیقه پایانی فشار آوردند اما مدافعان استقلال عملکرد خوبی داشتند و اجازه گل زنی به حریف را ندادند تا شرایط برای فولاد سخت‌تر شود و این تیم یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر باشد اگرچه ویسی قول داده فولاد را در لیگ برتر نگه دارد اما بطور حتم کار سختی در سه هفته پایانی خواهد داشت.

تغییرات در نساجی مثبت بوده است

وی در خصوص تغییرات نساجی هم گفت: نساجی با بردی که مقابل استقلال خوزستان بدست آورد تا حدودی ماندنش در لیگ حتمی شده و این برای استقلال خوب است چون نساجی انتحاری بازی نمی‌کند و این به سود استقلال خواهد بود. البته نساجی نمی‌خواهد در شهر خودش امتیاز از دست بدهد و تلاش خواهد کرد تا با سه امتیاز این دیدار هم موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد و هم پرسپولیس را خوشحال کند.

راز موفقیت استقلال یکدلی و انسجام تیمی است

بیانی در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث قهرمانی استقلال خواهد شد تاکید کرد: استقلال فصل سختی را سپری کرد اما با تمام مشکلاتی که داشته صدرنشین لیگ است و چند دلیل برای موفقیت دارد، اولین دلیل یکدلی و انسجام و ارتباط خوب بین کادر فنی و بازیکنان است، همدلی و وحدت راز موفقیت در کارهای گروهی است و استقلال از این فاکتور بهترین استفاده را داشته. دومین فاکتور آرامش و تمرکز است که استقلال باید داشته باشد، سه بازی حساس باقی مانده که باید همه تمرکز بر روی این سه بازی باشد و اصلاً به حاشیه نباید توجه کند و سومین دلیل حمایت هواداران استقلال است که باید از همه آنها تشکر کرد که در گرما و سرما و حتی روزهای وسط هفته هم تیم را تنها نمی‌گذارند و عاشقانه تیم را تشویق می‌کنند.

بیانیه نویسی به یک عادت بد تبدیل شده

بیانی در پایان و با انتقاد از عملکرد غیر حرفه‌ای مسؤولان پرسپولیس گفت: رفتارهای آنها تکراری شده و چون نمی‌توانند از لحاظ امتیازگیری به استقلال برسند می‌خواهند با جوسازی و پخش فیلم‌های غیر واقعی و بیانیه نویسی تماشاگران پرسپولیس را از واقعیت‌ها دور کنند تا آنها متوجه اشتباهاتشان نشوند، استقلال هم نباید وارد این حاشیه‌ها شود و باید با قدرت پیروزی‌هایش را ادامه دهد.

کد خبر 6107053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha