۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۴

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

شستشوی بیش از ۸۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در بندرگز

شستشوی بیش از ۸۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال فاضلاب در بندرگز

بندرگز-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی بیش از ۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب طی سال گذشته در شهرستان بندرگز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از شستشوی بیش از ۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب طی سال گذشته در شهرستان بندرگز خبر داد و اظهار کرد: این کار با هدف جلوگیری از انسداد شبکه فاضلاب و افزایش رضایتمندی مشترکان انجام شد.

وی از انجام ۶۷ مورد رفع گیر در شبکه و انشعابات فاضلاب، بازرسی ۹۰۰ مورد منهول فاضلاب و مه پاشی، ۸۹۰ منهول فاضلاب در سطح شهر به منظور حذف حشرات از شبکه فاضلاب خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: ۴۳ مورد نصب انشعاب جدید فاضلاب، ۲۰ فقره اصلاح انشعاب فاضلاب و ۳۰ مورد تعویض دریچه منهول سرقتی و از جا کنده شده و همسطح سازی ۵۵ فقره دریچه منهول از دیگر فعالیت‌های این امور طی سال گذشته بوده است.
رحیمی در حوزه آب از تعویض ۷۹ فقره کنتور خراب و فرسوده خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته توانستیم نسبت به ۱۰۶ فقره انشعاب آب جدید و استاندارد سازی هفت فقره انشعاب اقدام کنیم.

این مقام مسؤول گفت: رفع ۳۳۲ مورد اتفاقات انشعاب، رفع ۱۲۹ مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب، حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب شرب، انجام بهسازی و مهندسی مجدد چهار حلقه چاه با افزایش دبی، اصلاح دو هزار و ۷۰۰ متر شبکه و خط انتقال آب شرب از دیگر اقدامات سال گذشته است که انجام شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: انجام ۱۹ هزار و ۹۷۴ مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، شستشوی ۲۵ کیلومتر شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب شرب و شستشوی چهار باب مخزن ذخیره آب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعیت کیفی آب در سال ۱۴۰۲ در شهرهای بندرگز و نوکنده است.

کد خبر 6107093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha