۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱

اسطوره‌های برزیل در تمرین تیم ملی والیبال ایران

اسطوره‌های برزیل در تمرین تیم ملی والیبال ایران

تمرین روز سه‌شنبه تیم ملی والیبال ایران در حالی برگزار شد که بروناردو رزنده و سرجیو دوترا سانتوس، اسطوره‌های والیبال برزیل و اعضای کنونی کادر فنی تیم ملی این کشور برای دقایقی در آن حاضر بودن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از نیمه فروردین آغاز شد و روز شنبه ۲۲ اردیبهشت در سالن فدراسیون والیبال به پایان رسید تا تیم راهی برزیل شود.

کاروان تیم ملی والیبال ایران بامداد روز دوشنبه تهران را ترک کرد و بعد از پروازی تقریباً ٢۶ ساعته راهی ریودوژانیرو برزیل شد.

ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چند روزه خود را پیش از آغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل آغاز کرده‌اند، روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت اولین تمرین توپی خود را در این کمپ برگزار کردند.

از نکات جالب توجه تمرین اول تیم ملی والیبال ایران در ریودوژانیرو حضور سرمربی تیم ملی برزیل در سالن تمرین ملی‌پوشان بود. بروناردو رزنده به همراه سرجیو دوترا سانتوس، اسطوره و مربی تیم ملی برزیل در این تمرین دقایقی به گفت و گو با پائز پرداختند.

همچنین با مذاکرات انجام گرفته از سوی پائز مقرر شد در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و شنبه سه بازی دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و برزیل برگزار شود. اولین بازی دو تیم روز چهارشنبه ساعت ۱۷ به وقت برزیل برگزار خواهد شد. گفتنی است برزیل در هر سه مسابقه با تیم اصلی خود به مصاف ایران خواهد رفت. ساعت دقیق این بازی‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور ۱۷ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در برزیل هستند.

امیر خوش خبر، عبدالرضا علیزاده، نوید مشجری و محمد امین شاکری نیز شب گذشته تهران را به مقصد ریو ترک کردند تا به جمع ملی پوشان در این اردو ملحق شوند.

ششمین دوره مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها روز سه‌شنبه یکم خردادماه ۱۴۰۳ در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و دهم تیرماه سال جاری با معرفی تیم‌های برتر گروه مردان به پایان می‌رسد.

این مسابقات آخرین سکوی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس برای تیم ملی والیبال کشورمان و دیگر کشورهای بازمانده از این رقابت‌ها است که در پایان مرحله مقدماتی براساس رنکینگ تیم‌ها، پنج تیم جواز حضور در بازی‌های المپیک سال ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد.

کد خبر 6107113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha