۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷

همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

تجلیل از ۵۰۰ دختر فعال خانواده کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی

تجلیل از ۵۰۰ دختر فعال خانواده کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی

بیرجند-در نشست هم‌اندیشی بالندگی بانوان که همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از ۵۰۰ دختر فعال تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی بالندگی بانوان که همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از ۵۰۰ دختر فعال تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی تجلیل شد.

نرگس ضیائی‌فر مشاور امور بانوان و خانواده کمیته امداد استان در حاشیه این مراسم گفت: این حرکت ارزشمند با هدف ارج نهادن به منزلت دختران نجیب و با استعداد تحت حمایت کمیته امداد انجام شد تا در بخش‌های مختلف فرهنگی از این دختران موفق تجلیل و تکریم انجام شود.

وی به تنوع خدمات این نهاد در پشتیبانی از خانواده‌های نیازمند به ویژه دختران در مسیر ادامه تحصیل و شروع زندگی مشترک اشاره کرد و افزود: در کنار تحصیل و کمک به اشتغال این دختران، سعی بر این است تا مهارت‌آموزی آنها در حوزه‌های مختلف انجام شده و وضعیت بهتری را در این حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها شاهد باشیم.

ضیایی به توزیع جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و افزود: کمیته امداد در مناسبت‌های پیش رو نیز ادامه این فعالیت‌ها را هدف‌گذاری کرده که انتظار می‌رود خدمات ارائه شده با همراهی خیرین و گروه‌های توانمند جامعه با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

کد خبر 6107139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha