۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰

با حمایت ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم؛

هیات‌های تجاری صنایع خلاق به ازبکستان اعزام می‌شوند

هیات‌های تجاری صنایع خلاق به ازبکستان اعزام می‌شوند

شرکت‌های برتر چهار حوزه اصلی صنایع خلاق شامل انیمیشن، آموزش، اسباب‌بازی و نوشت‌افزار به ازبکستان اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این برنامه با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم توسط IHITT ازبکستان برگزار می‌شود که خود فرصتی برای صادرات و گسترش صنایع خلاق به بازار ازبکستان به شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان است.

جلسات B۲B و B۲G با شرکت‌ها و سازمان‌های کشور ازبکستان و علاقه مند به همکاری با شرکت های ایرانی برگزار خواهد شد؛ همچنین با بازدید از زیرساخت‌های فناوری و نوآوری کشور ازبکستان، فرصتی برای شناخت عمیق و همکاری در این زمینه فراهم می‌آید.

این رویداد با هدف همرسانی محصولات صنایع خلاق و دانش بنیان و نیز و کمک به توسعه بازار این زیست به طور دستاوردمحور در فضا و فرصتهای اقتصادی میان ایران و ازبکستان برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

در این رویداد، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خلاق، با فرصت‌های بالقوه بازار ازبکستان و CIS، آشنا شده و می‌توانند از این پتانسیل‌های بازاریابی بهره‌برده و رشد چشمگیری را تجربه کنند. متقاضیان درصورتی‌ که از شرکت‌های خلاق دانش‌بنیان و با توانمندی صادرات به کشورهای حوزه CIS هستند، می توانند برای ثبت نام در این برنامه تا پنجم خردادماه ١۴٠٣ به لینک https://ihitt.uz/event_kh/ مراجعه کنند.

گفتنی است این رویداد، ۶ تا ١٠ تیرماه ١۴٠٣ برگزار شده و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه رویداد ٠٢١٩١٠٧٣٧٣٧ داخلی٢٠۷ و ٠٩١٢٩٧٥١٩٧٣ تماس بگیرند.

کد خبر 6107156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha