۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱

حضور تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در تورنمنت آسن هلند

حضور تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در تورنمنت آسن هلند

تیم ملی والیبال نشسته پیش از حضور در بازی های پارالمپیک و به منظور آماده سازی بیشتر، درتورنمنت بین المللی «آسن» هلند شرکت می کند، این تورنمنت با حضور ۷ تیم پارالمپیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: موفق شدیم پیش از پارالمپیک پاریس در یک تورنمنت بسیار خوب به میزبانی شهر آسن هلند در تاریخ ۱۲ تا ۱۸ تیرماه حضور پیدا کنیم. از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تشکر می کنم که این فرصت را برای ما مهیا کردند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور در این تورنمنت گفت: از هشت تیم حاضر در پارالمپیک پاریس، هفت تیم در این تورنمنت حضور دارند. تیم‌های ایران، برزیل، اوکراین، قزاقستان، فرانسه، ایتالیا، مصر، آلمان، هلند و آمریکا در مدت پنج روز با یکدیگر بازی می کنند که از این تیم‌ها به جز ایتالیا، هلند و آمریکا دیگر تیم‌ها در پارالمپیک پاریس حضور دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته عنوان کرد: این بهترین تورنمنتی است که ما می توانستیم شرکت کنیم و این باعث خوشحالی من سرمربی است که فرصت دارم پیش از پارالمپیک اهداف و برنامه هایی که دارم را در این تورنمنت پیاده کنم و با تیم‌هایی که در پاریس حضور دارند می توانیم بازی کنیم.

کد خبر 6107170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha