۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱

صبح امروز صورت گرفت؛

تجدید میثاق سپاه پاسداران تهران بزرگ با آرمان‌های امام (ره)

تجدید میثاق سپاه پاسداران تهران بزرگ  با آرمان‌های امام (ره)

ری- مراسم تجدید میثاق پاسداران تهران بزرگ با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی صبح امروز در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح چهارشنبه به همراه جمعی از کارکنان این نهاد با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی یاد و خاطره امامشان را زنده نگه داشتند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امام وعده صادق نام گذاری شد چون امام راحل وعده نابودی رژیم صهیونیستی را داده است.

سردار حسن زاده در حاشیه مراسم تجدید میثاق قرارگاه فهمیده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به وعده صادق امام خمینی ره برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام خمینی بشارت این امر را داده است که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطینیها سرزمین خود را پس خواهند گرفت و در آنجا حکومت اسلامی برقرار خواهند کرد.

وی به آمادگی سپاه در اجرای مراسم ارتحال حضرت امام خمینی ره در همه زمینه‌ها اشاره کرد و بیان کرد: در تمام زمینه‌ها با ارگان‌ها، ادارات، هلال احمر، اورژانس، نیروهای امنیتی و تشکلهای مردمی برای برپایی ایستگاه‌هایی که به مردم می‌شود خدمت کرد هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

کد خبر 6107177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha