۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰

رییس حوزه هنری البرز:

مسابقه ملی نقاشی «خانواده من» برگزیدگان خود را شناخت

مسابقه ملی نقاشی «خانواده من» برگزیدگان خود را شناخت

کرج- رییس حوزه هنری استان البرز از برگزاری آیین اختتامیه مسابقه‌ ملی نقاشی خانواده‌ من همزمان با هفته ملی جمعیت و تقدیر از برگزیدگان خبر داد.

محمد مهرابی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آئین اختتامیه مسابقه ملی نقاشی خانواده من همزمان با هفته ملی جمعیت خبر داد و مطرح کرد: نمایشگاهی از آثار برگزیده نیز در سالن مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز واقع در گلشهرویلا دایر شده و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌هایی مانند سرود و بازی‌های گروهی در این مراسم گفت: آروشا رضایی، هلیا عبداللهی، لنا اثنی عشری، روشنا زمردی عزت، نیلیا سادات میر رضایی، پریسا بخشایش، سارینا حمیداوی، رونیا خلج خمسه فرد، سارینا سادات حسینی بای و الینا نخبه زارع ۱۰ برگزیده این مسابقه بودند که با دریافت لوح تقدیر و هدیه از آنها تجلیل به عمل آمد.

رئیس حوزه هنری استان البرز خاطرنشان کرد: دومین دوره مسابقه نقاشی خانواده من در سال ۱۴۰۲ در گستره ملی برگزار شده و با توجه به برگزاری موفق دوره اول که به صورت استانی بود، این دوره به صورت ملی برگزار شد و هنرمندان کودک و نوجوان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی عنوان کرد: فراخوان این دوره با هدف توجه بیشتر کودکان و نوجوانان به خانه و خانواده، ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۲ همزمان با سومین روز از هفته ملی کودک رونمایی و ۲۱۶ اثر به صورت فیزیکی و مجازی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۳۶ اثر به نمایشگاه راه یافت و از این تعداد ۱۰ نفر برگزیده و بقیه شایسته تقدیر شدند.

مهرابی با اشاره به اینکه هدف از این فراخوان پرداختن به سبک زندگی و تشویق هنرمندان نوجوان به ترسیم خانواده ایرانی اسلامی در قالب نقاشی بود، افزود: آداب و سنن، آئین و ابعاد مختلف زندگی در قالب خانواده که اصلی ترین نهاد اجتماعی و مأمن آرامش و پرورش کودکان و نوجوانان ایران زمین است، از موضوعات و مضامین آثار دریافتی بود.

کد خبر 6107196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha