۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰

همزمان با هفته فرهنگی و روز شهرکرد؛

مستند «پا به توپ» رونمایی و اکران می‌شود

مستند «پا به توپ» رونمایی و اکران می‌شود

شهرکرد-مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مستند «پا به توپ» به کارگردانی امیرحسین اسیوند 29 اردیبهشت‌ماه در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد رونمایی و اکران می‌شود.

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تازه‌ترین اثر تولید شده حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: «پا به توپ» فیلمی با موضوع ورزش فوتبال، تولید مشترک حوزه هنری استان و مرکز مستند سوره است.
به گفته وی این فیلم مستند تلاش و امید دو برادر به نام‌های ابوالفضل و علی ساکن در یکی از روستاهای محروم چهارمحال و بختیاری در ورزش فوتبال و رسیدن به آرزوهای این دو نوجوان را به تصویر کشیده است.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این فیلم مستند ضمن به تصویر کشیدن زندگی فوتبالی دو نوجوان استان چهارمحال و بختیاری توجه ویژه‌ای نیز به فرهنگ و زیست بوم مردمان استان چهارمحال و بختیاری و به ویژه روستایی که دو نوجوان در آن زندگی می‌کنند شده است.
محمودیان عنوان کرد: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از آثار مستند با نگاه به زیست بوم استان و نشان دادن فرهنگ غنی این استان حمایت خواهد کرد و تا کنون آثار بسیاری در زمینه مستند با نگاه به زیست بوم تولید کرده است که در بسیاری از جشنواره‌های فیلم خوش درخشیده و مخاطبان هنر هفتم نیز از این آثار استقبال کرده‌اند.
وی عنوان کرد: رونمایی و اکران مستند «پا به توپ» با حضور سازندگان فیلم، هنرمندان و ورزشکاران شنبه ۲۹ اردیبهشت در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد برگزار می‌شود.
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پژوهش این مستند به عهده «امیرحسین اسیوند» و «سمانه امینی» بوده و تصویربرداری آن را «فرشید اسدی»، «یاسر آقایی» و «امیرحسین اسیوند» انجام داده‌اند.
محمودیان اضافه کرد: از دیگر عوامل آن می‌توان به «مهدی طاهری» دستیار تصویر، «سمانه امینی» صدابردار، «امیرحسین شاکری» تدوین و «امیر حیدری» دستیار اشاره کرد.
وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این آئین می‌توانند شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به پردیس سینمایی بهمن شهرکرد مراجعه نمایند.
کد خبر 6107204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha