۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح طرح های عمرانی شازند هزینه شد

۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح طرح های عمرانی شازند هزینه شد

شازند- نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از ۹ طرح عمرانی در حوزه ورزشی و آموزش و پرورش در روستاهای شازند هزینه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی بی غش پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح متمرکز طرح‌های عمرانی روستاهای شهرستان شازند اظهار کرد: در راستای افتتاح متمرکز ۶ مدرسه در قالب ۲۰ کلاس با زیربنای ۱۴۳۲ متر مربع در روستاهای جمال آباد، سورانه، نجف آباد، دو جفت کله کوب، میان رود، اعتباری بالغ بر ۲۶۳ میلیارد ریال هزینه شد.

وی افزود: همچنین برای افتتاح متمرکز ۳ زمین چمن مصنوعی به مساحت یک هزار و ۶۷۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در روستاهای جلایر، اکبر آباد و شهر شهباز صرف شد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی ۲ طرح در قالب ۸ کلاس درس در راستای حذف مدارس کانکسی با زیربنایی به مساحت ۶۳۴ متر مربع در روستاهای سرختی سفلی و علی قورچی سربند همچنین عملیات اجرایی ۴ زمبن چمن مصنوعی در مدارس سطح شازند کلید خورد.

احمدی بی‌غش با اشاره به اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری از ۹ طرح عمرانی حوزه ورزش و آموزش و پرورش در روستاهای شازند هزینه شد، گفت: مدرسه ۶ کلاسه پالایشگاه در روستای جمال آباد شهرستان شازند با تعامل و هم‌افزایی مسؤولان امر در بازه زمانی ۶ ماهه به بهره برداری رسید.

کد خبر 6107307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha