۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵

سرهنگ باباپور خبر داد؛

کشف ۱۰ کیلو تریاک از قاچاقچی سابقه دار

کشف ۱۰ کیلو تریاک از قاچاقچی سابقه دار

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری سوداگر مرگ سابقه دار در محورهای مواصلاتی پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه دار قاچاق مواد مخدر پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسؤولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت متهم و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای نامبرده مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و قصد دارد آن را توسط یک دستگاه خودرو سواری به تهران منتقل کند.

وی افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی آنان با هماهنگی مقام قضائی تیمی متشکل از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه خلیج فارس اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز و در نهایت خودروی سوژه مورد نظر در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده و با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

وی تصریح کرد: با توقف خودرو، متهم بلافاصله دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۱۰ کیلو تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

کد خبر 6107353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha