۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳

قسام: ۱۲ نظامی دشمن را پا درآوردیم/ سیطره بر پهپاد اشغالگران+فیلم

قسام: ۱۲ نظامی دشمن را پا درآوردیم/ سیطره بر پهپاد اشغالگران+فیلم

نبرد سنگینی میان مبارزان مقاومت فلسطین و اشغالگران در شمال غزه جریان دارد و طی آن مبارزان ضربات مهلکی به دشمن صهیونیست وارد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از نبرد سنگین مبارزان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در جبالیا در شمال غزه خبر دادند.

قسام صحنه هایی از عملیات خود در غرب اردوگاه جبالیا در شمال غزه منتشر کرد که طی آن یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را تحت سیطره درآورده است.

از سوی دیگر در نزدیکی مسجد التابعین در شرق شهر رفح در جنوب غزه نیز مبارزان قسام یک نظامی صهیونیست را شکار کردند.

گردانهای قسام همچنین از عملیات ترکیبی در منطقه بلوک ۴ در اردوگاه جبالیا در شمال غزه خبر داد و اینکه مبارزانش یک بولدوزر از نوع د۹ را با موشک یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

قسام تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ و گروهی از نظامیان صهیونیست را در داخل خانه‌ای در این منطقه با دو راکت ضدنفر هدف قرار داده و با آن‌ها درگیر شدند و بلافاصله پس از رسیدن نیروهای پشتیبانی دشمن، تانکی اسرائیلی را با بمب شواظ هدف قرار دادند.

قسام تاکید کرد که پس از تلاش نیروهای دشمن برای جابجایی تجهیزات نیروهای هدف قرار گرفته، جنگنده‌های اسرائیلی این مکان را به شیوه‌ای جنون‌آمیز بمباران کردند.

این گردان‌ها بیان کرد که در این عملیات دست کم ۱۲ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

گردان‌های قسام و تیپ‌های ناصر صلاح الدین در عملیاتی مشترک یک نفربر اسرائیلی را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با چسباندن بمب به آن منفجر کردند که در این عملیات همه سرنشینان این نفربر کشته و زخمی شدند.

کد خبر 6107388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha