۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

فرماندار اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به اردبیل

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان  از محل اعتبارات تملک دارایی به اردبیل

اردبیل - فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳ به شهرستان اردبیل اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان اردبیل اظهار کرد: ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳ به شهرستان اردبیل اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه در راستای بهبود زیرساخت‌های شهری و روستایی در شهرستان اردبیل بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت، افزود: همچنین برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری و زیرساخت‌های صنعتی و گردشگری در شهرستان ۴۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی هم در شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: از اعتبارات فوق بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌ها در روستاهای شهرستان مشخص شده است.

اعتماد اعجازی بر جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه‌های اجرایی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ در شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات ناشی از کمبود آب شرب در روستاهای شهرستان اختصاص بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای تأمین آب و اجرای زیرساخت‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان تأیید شد.

وی تصریح کرد: اختصاص و هزینه اعتبارات در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و بخش‌های آب شرب، آب کشاورزی، راه روستایی، طرح هادی، ارتباطات و همچنین توسعه و تکمیل فضای آموزشی و ورزشی و فرهنگی در اولویت قرار دارد.

کد خبر 6107399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha