۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد؛

ضرورت همگانی شدن رشته موتورسواری و اتومبیلرانی

ضرورت همگانی شدن رشته موتورسواری و اتومبیلرانی

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر ضرورت همگانی شدن رشته موتورسواری و اتومبیلرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان که با حضور رئیس فدراسیون این رشته برگزار شد، بر ضرورت همگانی شدن این ورزش تاکید کرد و گفت: باید زمینه حضور همگانی در موتورسواری و اتومبیلرانی فراهم شود.

وی با بیان اینکه موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از رشته‌هایی است که جوانان با حضور و فعالیت در آن، حس هیجانی خود را پوشش می‌دهند، افزود: بی‌تردید حضور قشر جوان که از هیجانات زیادی برخوردار هستند، می‌تواند ظرفیت نیروی انسانی این دو رشته مفرح را نیز تکمیل کند.

بازرگان ضمن قدردانی از تیم جدید هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان زنجان، یادآور شد: خوشبختانه از زمان روی کار آمدن تیم جدید در این هیأت، شاهد ریل‌گذاری مناسب برای توسعه این ورزش در استان هستیم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با بیان اینکه معتقدیم باید فضای کافی برای رشد این ورزش به ویژه در بین قشر جوان داده شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر هیأت، ما و سایر دست‌اندرکاران نیز باید زمینه را برای توسعه و همگانی شدن موتورسواری و اتومبیلرانی در استان فراهم کنیم.

کد خبر 6107403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha