۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰

برگزاری اولین دوره طرح مهارت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

برگزاری اولین دوره طرح مهارت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: در سال جاری اولین دوره طرح مهارت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، نشست دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه‌ خوارزمی برگزار شد.

سید فردین تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در این مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: امروز در خدمت دانشجویان فعال در حوزه کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار هستیم.

وی افزود: در دوران دانشجویی فعالیت‌های غیردرسی به دانشجویان کمک می‌کند تا در آینده بهتر تصمیم بگیرند و عمل کنند در حقیقت تجربه فعالیت در کانون‌ها و انجمن‌ها در دوران دانشجویی سبب می‌شود تا افراد در زمان تصدی امور مدیریت نجربه های بیشتری داشته باشند.

تقی‌زاده کانون‌های علمی و فرهنگی به عنوان بازوان اداره‌های شاهد و ایثار دانشگاه‌ها هستند؛ تصریح کرد: کانون‌های ایثار در دانشگاه‌ها زمینه مناسب برای تصمیم‌گیری هستند و دانشجویان با شرکت در این کانون‌ها تصمیم‌ساز می‌شوند و در این کانون‌ها به عنوان اتاق فکر به برنامه‌ریزی و طراحی و پیاده‌سازی می‌پردازند.

وی بیان کرد: توصیه میکنم کانون‌های ایثار در دانشگاه‌ها تنها مختص به دانشجویان شاهد و ایثارگر نباشد و بتواند برنامه‌های متنوع برای تمام دانشجویان داشته باشد.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: ما با فعالیت در کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار می‌توانیم به ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثار گر کمک کنیم.

تقی‌زاده با بیان اینکه هدف ما تقویت روحیه ایثار، خودباوری و از خودگذشتگی است، تصریح کرد: ما باید به عنوان دانشجویان انقلابی و افرادی که پدران آن‌ها نمونه بارز ازخودگذشتگی و ایثار بوده‌اند، راه درست را به سایر دانشجویان نشان دهیم و همچون چراغ راه باشیم.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان افزود: ما وظیفه داریم تا روحیه و فرهنگ ایثار را که شهیدان داشتند، حفظ کنیم و به ترویج آن بپردازیم.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه رویکرد اداره کل شاهد و ایثارگر توانمندسازی دانشجویان است؛ ادامه داد: در سال جاری اولین دوره طرح مهارت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، سومین دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر (طرح ملی ضیافت ایثار)، دومین آئین نکوداشت دانش آموختگان ممتاز شاهد و ایثارگر، سومین جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، سومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی، برگزاری طرح توانمندسازی دانشجویان (ستاره شریف) را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6107426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha