۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۵۴

المدنی مطرح کرد؛

راه‌اندازی کانون رباتیک ویژه اعضای داوطلب سازمان جوانان هلال احمر

راه‌اندازی کانون رباتیک ویژه اعضای داوطلب سازمان جوانان هلال احمر

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی کانون رباتیک ویژه اعضای داوطلب سازمان جوانان هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین المدنی در آئین افتتاحیه دبیرخانه مرکزی کانون رباتیک دانش آموزی جمعیت هلال احمر گفت: کانون رباتیک‌؛ جمعیت هلال احمر یکی از کانون‌های تخصصی سازمان جوانان است.

وی با اشاره به آیه تَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوَی افزود: نیروهای داوطلب هلال احمر با کمک یکدیگر به دیگران خدمات رسانی می‌کنند که این مهم، یکی از ارکان فعالیت‌های داوطلبانه و گروهی است.

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی دستگاه‌ها با یکدیگر در سرعت بخشی فعالیت‌های بشردوستانه و عام المنغعه خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه‌های مختلف آموزشی و تربیتی با جمعیت هلال احمر باعث گسترش فعالیت کانون‌های جوانان شده است.

حسین المدنی گفت: علم و دانش در کنار تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها ضریب پیدا می‌کند و استفاده از علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات شایسته به انسان‌ها بسیار مفید واقع می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به همکاری و تعامل فرمانداری‌ها، آموزش و پرورش، بنگاه‌های اقتصادی با جمعیت هلال احمر گفت: مهم‌ترین و بهترین شیوه آموزشی؛ مهارت آموزی است و کسب مهارت یکی از ارکان‌های بسیار مهم توانمندسازی جوانان جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به اینکه در سازمان جوانان فعالیت‌های اعضای داوطلب را در همه زمینه‌ها مهیا کنیم، گفت: همواره دنبال بهبود فرآیندها، علم، دانش و فناوری در این جمعیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دانش بنیان اقتصاد کشور را به صورت جهشی جلو می‌برد، افزود: راه اندازی کانون رباتیک ویژه اعضای داوطلب سازمان جوانان کاری بسیار ارزشمندی است که در استان کرمان رخ داده است.

حسین المدنی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و راهبردی‌ترین برنامه سازمان جوانان واگذاری کلیه امور به اعضای جوانان در سیاستگذاری، تصمیم گیری‌ها، اجرا و نظارت برنامه‌های این سازمان است.

کد خبر 6107448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha