۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

انتشار فراخوان بخش فیلمنامه «۱۳۵ ثانیه‌ای» جشنواره کوثر

انتشار فراخوان بخش فیلمنامه «۱۳۵ ثانیه‌ای» جشنواره کوثر

دبیرخانه پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کوثر» فراخوان بخش رقابتی مسابقه فیلمنامه «۱۳۵ ثانیه‌ای» را در چهار شاخه اصلی و ۱۴ زیرشاخه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر، مسابقه فیلمنامه‌نویسی کوتاه ۱۳۵ ثانیه‌ای به منظور بهره‌گیری از فیلمنامه‌های نو و ایده‌های راهبردی در جشنواره پنجم برگزار می‌شود. الگوی سوم، زن تمدن‌ساز، صفات بارز انسانی در فرهنگ ایرانی اسلامی، زنان ایثارگر و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای اندلسی کردن ایران، چهار شاخه اصلی این بخش بوده و برای هر شاخه تعدادی زیرشاخه راهبردی و مرتبط با موضوع در نظر گرفته شده است.

بر پایه اعلام دبیرخانه جشنواره، سه فیلمنامه برگزیده جوایز نقدی و دیپلم افتخار جشنواره را دریافت می‌کنند. همچنین ستاد آیه‌های ایثار و تلاش از تولید فیلمنامه‌های منتخب حمایت به عمل می‌آورد. متقاضیان می‌توانند تا پایان روز جمعه ۲۵ خرداد سال جاری نسبت به ارسال فیلمنامه‌های خود به این ایمیل اقدام کنند.

نسخه کامل فراخوان بخش مسابقه فیلمنامه ۱۳۵ ثانیه‌ای نیز در سامانه رسمی بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش به این آدرس موجود است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و مطالعه کامل شرایط و مقررات این بخش نسبت به ثبت اثر خود اقدام کنند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوثر» توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، سازمان امور سینمایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تیر امسال با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

سایر اطلاعات تکمیلی در این رابطه را از اینجا بخوانید.

کد خبر 6107468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha