۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۱۹

مسئولان سازمان تبلیغات با خانواده شهیدان کشوری دیدار کردند

مسئولان سازمان تبلیغات با خانواده شهیدان کشوری دیدار کردند

قم- جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با خانواده معظم شهیدان «محسن و محمد کشوری» از شهدای دوران دفاع مقدس، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان «محسن و محمد کشوری» از شهدای دوران دفاع مقدس با خانواده ایشان دیدار کردند.

مادر شهیدان کشوری در این دیدار، از ویژگی‌های فرزندان شهید خود گفت و عنوان کرد: محسن کشوری در ۱۷ سالگی به شهادت رسید؛ بسیار اهل نماز شب بود و همیشه در نماز جماعت مسجد شرکت می‌کرد؛ مهمان نواز بود و احترام پدر و مادرش رو خیلی حفظ می‌کرد.

وی اضافه کرد: شهید محمد نیز بسیار مؤدب، بااخلاق و مهربان بود؛ به نماز اهمیت می‌داد و همواره نمازهای خودش رو اول وقت اقامه می‌کرد.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور ایثارگران در این دیدار ضمن پاسداشت مقام شهدا، بر ضرورت انتقال خاطرات شهدا و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل آینده، تاکید کرد.

حجت‌الاسلام شعبان زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز از صبر و استقامت خانواده این دو شهید والامقام قدردانی کرد و گفت: دشمن همواره در حال تلاش برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های والای ایثار و شهادت است و تبیین رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان، اصلی‌ترین راه مقابله با این فتنه دشمن است.

مجید کشوری برای شهیدان محسن و محمد کشوری نیز در ابتدای این دیدار به بیان خاطراتی از برادران خود پرداخت.

حجت‌الاسلام شکریان معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات و حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید قم نیز در این دیدار حضور داشتند.

کد خبر 6107509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha