۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

همزمان با سوم خرداد؛

سنگر سازان بی سنگر فتح خرمشهر در اردبیل تجلیل می‌شوند

سنگر سازان بی سنگر فتح خرمشهر در اردبیل تجلیل می‌شوند

اردبیل -مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت:سنگر سازان بی سنگر اردبیل که در فتح خرمشهر حضور موثر داشته وبا رشادت‌ها در مقابل تجاوز دشمن ایستادند، تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی اسد علیزاده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی برگزاری سالگرد آزاد سازی خرمشهر و دهه کرامت اظهار کرد: امام خمینی فتح خرمشهر را از امور مافوق طبیعت و از عنایات خداوند عنوان کرد و مقام معظم رهبری حماسه آزادی خرمشهر را حادثه‌ای بی‌نظیر در تاریخ جهان قلمداد کرده و آن را پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه در آزاد سازی خرمشهر سنگر سازان بی سنگر جهاد سازندگی نیز نقش مؤثر و پررنگی داشتند، افزود: یاد و خاطره دلاوری‌های رزمندگان اسلامی در آزاد سازی این شهر برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند و سینه به سینه از خودگذشتگی آنان به نسل‌های آینده بازگو خواهد شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: امسال نیز همانند سال‌های قبل مراسم باشکوهی در سالن آمفی تئاتر سازمان جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد و از رشادت‌ها و جانبازی‌های سنگر سازان بی سنگر و رزمندگانی که در آزاد سازی خرمشهر با دشمن متجاوز جنگیدند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام اسد علیزاده با اشاره به دهه گرامیداشت کرامت نیز افزود: اول ماه ذی القعده از تاریخ یکم تا یازدهم، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی به عنوان دهه کرامت نام گذاری شده که انتخاب این ایام به مناسبت فاصله ۱۰ روزه بین سالروز ولادت فرزندان امام کاظم (ع)؛ حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) است.

وی خاطرنشان کرد: در این دهه به بهانه ولادت دو اختر گیتی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ص)؛ خانواده بزرگ جهاد کشاورزی نیز حس نوع دوستی و بخشندگی و کرامت خود را با یاد شهدای غزه و کمک به آنان گرامی خواهند داشت.

کد خبر 6107516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha