۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۲۲

استاندار خراسان رضوی با یک هیأت سرمایه‌گذاری از عمان دیدار کرد

استاندار خراسان رضوی با یک هیأت سرمایه‌گذاری از عمان دیدار کرد

مشهد- یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی با یک هیأت سرمایه‌گذاری از کشور عمان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری با بیان اینکه مشهد مقدس سالانه پذیرای ۳۰ میلیون زائر است خطاب به هیأت سرمایه‌گذاری از کشور عمان اظهار کرد: وجود این ظرفیت می‌تواند باعث شود تا در بخش زائرین و خدمات مربوط به آن‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشید.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و وجود بارگاه منور امام رضا (ع) به عنوان یک امکان و ظرفیت معنوی برای این استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به دیگر ظرفیت‌های استان افزود: در همه ابعاد از جمله معادن، انرژی، حوزه بهداشت و درمان؛ ظرفیت در خراسان رضوی و مشهد فراهم است.

نظری با بیان اینکه مشهد مقدس سالانه پذیرای ۳۰ میلیون زائر است خطاب به هیأت سرمایه‌گذاری از کشور عمان خواستار شد: وجود این ظرفیت می‌تواند باعث شود تا در بخش زائرین و خدمات مربوط به آن‌ها سرمایه‌گذاری داشته باشید.

استاندار خراسان رضوی به دیگر مؤلفه‌های خراسان رضوی پرداخت و گفت: تقاطع کریدور شرق، غرب، شمال و جنوب در اینجا است. به طوری که این ظرفیت از بندر چابهار شروع می‌شود و به روسیه، مسکو و کشورهای آسیای مرکزی می‌رسد. بر این اساس؛ با وجود پتانسیل در حوزه ترانزیت و حمل و نقل امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد.

وی به ظرفیت‌های انرژی استان اشاره کرد و ادامه داد: در خراسان رضوی یکی از کریدورهای جهانی انرژی بادی را در اختیار داریم. همچنین معادن سنگ آهن سنگان خواف و توربین‌های بادی مستقر در این شهرستان از ظرفیت‌های بالقوه استان است.

نظری تاکید کرد: صنایع خراسان رضوی در موضوعات مختلف نظیر داروسازی، تجهیزات پزشکی؛ از صنایع پیشرفته کشور است.

کد خبر 6107598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha