۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۸

همزمان با سفر دولت؛

دومین « رویداد مردمی اشتغال» در مازندران آغاز شد

 دومین « رویداد مردمی اشتغال» در مازندران آغاز شد

ساری- دومین رویداد مردمی اشتغال در مازندران همزمان با دومین دور سفر رئیس جمهور با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دومین دور سفر رئیس جمهور به استان دومین رویداد مردمی اشتغال در استان مازندران عصر چهارشنبه در محل ساختمان شهید نوری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران آغاز شد و تا روز جمعه مورخ ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد.

آزیتا همتیان رئیس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور و مسئول رویداد اشتغال در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این رویداد با محوریت تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این رویداد ارتباط مستقیم کارجویان با کارشناسان و مسئولین ستادی و استانی صورت می‌گیرد که با توجه به نیاز استان می‌تواند فرصت مناسبی جهت ایجاد اشتغال و رفع و کاهش بیکاری می‌باشد.

رئیس دبیرخانه مشاغل خانگی کشور افزود: این رویداد اهداف مهمی از قبیل برقراری ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، تأمین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی، راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، بکارگماری مستقیم جویندگان کار فاقد شغل و… را دنبال می‌کند.

کد خبر 6107622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha