۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵

ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تمدید شد

ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تمدید شد

ثبت نام خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه تمدید شد که بر این مبنا متقاضیان تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب خودرو از بین ۱۴ خودروی وارداتی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کنندگان اسفند ۱۴۰۱ امکان انتخاب خودروها را از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ پیدا کرده اند که این مهلت تا شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه تمدید شده است.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب کنند. لازم به ذکر است هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده اند، است.

کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تأخیر در تحویل و… قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آئین‌نامه فوق خواهند شد.

تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

آن دسته از ثبت‌نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار می‌گیرد.

کد خبر 6107663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha