۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

مقاومت و رشادت مردم غزه ستودنی است

مقاومت و رشادت مردم غزه ستودنی است

کاشمر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به مقاومت مردم غزه، آن را رشادت بزرگ دانست و گفت: این مقاومت ستودنی است و وعده صادق نیز در همین راستا اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمدزاده در همایش استانی بزرگداشت امام زادگان در بقعه سیدمحمد کاشمر با اشاره به مقاومت مردم غزه، آن را رشادت بزرگ دانست و اظهار کرد: این مقاومت ستودنی است و وعده صادق نیز در همین راستا اتفاق افتاد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به واقعه غدیر و چرایی عدم فراموشی این واقعه، بیان کرد: واقعه عاشورا را اهل سنت نقل کردند و در میان‌ما شیعیان توسعه یافته و برای هر روز تا عاشورا نامگذاری شده و در ادامه مراسم اربعین داریم اما غدیر را در نیم روز مختصر کردیم در حالی که این واقعه که معارف توحیدی در آن نهفته است. باید آن را توسعه داد.

وی گفت: اگر می‌خواهیم فلسفه حکومت اسلامی را درک کنیم باید فلسفه غدیر را بدانیم، فرازهایی از غدیر به امام زمان اختصاص دارد و در مورد بیعت و فضائل حضرت علی (ع) و در مورد حج است، حدیث معروف.«مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ» در خود معانی بسیاری نهفته دارد، و این ولایت تنها به معنی دوستی نیست بلکه به معنی سرپرستی و ولایت امام علی (ع) بر ما است.

احمدزاده با مخاطب قرار دادن هیأت امنا و مدیران اجرایی بقاع متبرکه استان گفت: خدمتی انجام دهید که هیچ مسأله‌ای بر آن وارد نشود و اگر می‌خواهید چای و یا پذیرایی داشته باشید با رعایت کامل بهداشت و با زیباترین وجه خدمت کنید که این اتفاق را در برخی بقاع شاهد هستیم.

کد خبر 6107682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha