۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲

شهروند الجزایری ۲۸ سال همسایه خود را زندانی کرد+ فیلم

شهروند الجزایری ۲۸ سال همسایه خود را زندانی کرد+ فیلم

در رخدادی عجیب، نیروهای پلیس الجزایر فردی را که از ۲۸ سال پیش ناپدید شده بود، در انبار خانه همسایه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در رخدادی عجیب، یک شهروند الجزایری که ۲۸ سال پیش ناپدید شده بود در حالتی ناگوار در انبار خانه همسایه‌اش پیدا شد. این فرد که «عمر بن عمیره» نام دارد از سال ۱۹۹۶ ناپدید شده بود و پلیس الجزایر و خانواده این شهروند الجزایری در تمام این سال‌ها موفق نشده بودند وی را پیدا کنند.

با گذشت زمان، خانواده عمر امید خود را از دست دادند و گمان کردند که وی جان باخته است. مادر او از غم از دست‌دادن فرزندش درگذشت و پدرش نیز با امید دست‌یافتن به پسر گمشده‌اش روزگار می‌گذارند.

در این میان یکی از نزدیکان فردی که عمر را ربوده بود پُستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و طی آن از زنده‌بودن او خبر داد. پس از انتشار این خبر خانواده عمر، بار دیگر جستجو پیرامون وی را آغاز کردند و برخی ادله را گردآوری نمودند. به این ترتیب دادستانی کل الجزایر، تحقیقات درباره این پرونده را آغاز کرد.

دادستانی کل الجزایر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که برادر فردی که حدود ۳۰ سال پیش ناپدید شده شکایت‌نامه‌ای را ارائه داده و تصریح کرده است که فرد مفقود در خانه همسایه آنان است.

در ادامه این بیانیه آمده است که دادستان کل الجزایر دستور آغاز تحقیقات و ارسال نیروهای پلیس به خانه مذکور را صادر کرد و پس از مراجعه، پلیس فرد ناپدیدشده را یافته و متهم ۶۱ ساله را نیز بازداشت کرده است.

کد خبر 6107687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha