۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۱

به مناسبت دهه کرامت؛

کاروان بیرق رضوی وارد سنندج شد

کاروان بیرق رضوی وارد سنندج شد

سنندج_آیین استقبال از کاروان بیرق رضوی (زیر سایه خورشید) حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در کنار مرقد شهید گمنام در استانداری به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست کاروان بیرق رضوی عصر چهارشنبه در دیدار با استاندار کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: به‌مناسبت دهه کرامت کاروان بیرق رضوی از امروز ۲۶ اردیبهشت تا یکم خرداد مهمان مردم استان کردستان است.

عطایی هدف از این سفر معنوی را ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فرهنگ زیارت از راه دور عنوان کرد و گفت: این کاروان در شهرستان‌های سنندج، قروه، بیجار و کامیاران مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با ورود این کاروان به شهرهای استان برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود اظهار کرد: حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران و بازدید از زندان‌ها بازدید از غسالخانه‌ها، آتش نشانی‌ها، خدمات مرزبانی و مشاغل شبانه از برنامه‌های شاخص کاروان رضوی است.

وی با بیان اینکه مرقد هاجره خاتون خواهر حضرت امام رضا (ع) در شهر سنندج واقع شده و مردم ارادت خاصی به ایشان دارند، افزود: کاروان بیرق رضوی و پرچم متبرک به امام رضا (ع) مورد استقبال مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) قرار می‌گیرد.

به گفته وی زیارت به معنی اتصال قلبی با امام معصوم است اتصال به‌معنای اتصال قلبی است هر جا این اتصال برقرار شود به برکت نگاه امام رضا (ع) گرفتاری‌ها و گره‌های زندگی انسان‌ها برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دهه کرامت برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود یادآورشد: در دهه کرامت امسال ۴۰ عنوان برنامه در شهرستان‌های مختلف اجرا می‌شود.

کد خبر 6107715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha