۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۳

به مناسبت دهه کرامت؛

قرارگاه شهید ناصری زیر سایه خورشید قرار گرفت

قرارگاه شهید ناصری زیر سایه خورشید قرار گرفت

بیرجند- کاروان خدام رضوی در قرارگاه شهید ناصری حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه کاروان خدام رضوی در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان زیرکوه در جمع پرسنل پایور و وظیفه کاروان خدام رضوی محور عملیاتی مالک اشتر قرارگاه عملیاتی شهید ناصری منطقه حضور یافته و معنویت را به فضای پادگان تزریق کردند.

این مراسم معنوی با مداحی یکی از خادمان امام رضا (ع) برگزار و پرچم بین کارکنان پایور و وظیفه گردانده شد که با شوق و ذوق وصف‌ناپذیری با استقبال کارکنان همچون نگین انگشتری میان حلقه وصال بود که با اشک ذوق تعداد کثیری از کارکنان مواجه شد.

استقبال باشکوه و معنویت سربازان دلداده به امام رضا (ع) در این شهر مرزی وصف ناشدنی بود و خادمان رضوی نیز با مدیحه‌سرایی و قرائت اشعاری در وصف امام هشتم (ع) دل عاشقان را رهسپار حرم امام رضا (ع) کردند.

خدام حرم مطهر رضوی با حضور در میان کارکنان و سربازان قرارگاه عملیاتی شهید ناصری علاوه بر ایجاد فضای معنوی در بین آن‌ها روحیه مضاعفی به این مدافعان مرزهای کشور بخشید.

حجت الاسلام پیرزاد مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم گفت: ائمه اطهار (ع) ستون‌های محکم از طرف خدا بین مردم هستند و هر کسی می‌خواهد اهل بهشت باشد باید ابتدا امام را بشناسد و سپس طوری رفتار کند که امام او را بشناسد لذا باید امام شناسی داشته باشیم.

کد خبر 6107748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha