۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۲

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد

برگزاری ۱۳۰ هزار برنامه دهه کرامت/ ظرفیت مردم استفاده می‌شود

برگزاری ۱۳۰ هزار برنامه دهه کرامت/ ظرفیت مردم استفاده می‌شود

بوشهر- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی گفت: ۱۳۰ هزار ویژه برنامه دهه کرامت در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد حسین موسی‌پور عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: باید برای تحقق شعار سال کارگروه‌های تخصصی شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: در این راستا با حضور چهره‌های فرهنگی، جامعه‌شناسان و صاحب‌نظران باید با بررسی لازم در ارائه راهکارهای مورد نظر در افزایش سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی تدوین و عملیاتی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزایش اعتماد عمومی در توسعه مشارکت‌های مردمی در عرصه اقتصادی و سرمایه‌گذاری را مهم دانست و تاکید کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و ذخایر مهمی برای سرمایه‌گذاری است که در این عرصه تشکیل کار ویژه تخصصی در این حوزه ضروری است.

وی رفع موانع سرمایه‌گذاری برای فراهم شدن زمینه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و تولید را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: افزایش اعتماد مردم به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف امری مهم و ضروری است.

موسی‌پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و عملیات بیت‌المقدس، آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش مهم و ویژه‌ای ایفا کرده‌اند و توجه به مطالبات مردم از مأموریت‌های مهم مسئولان در دستگاه‌های مختلف اداری و اجرایی است.

وی با گرامیداشت دهه کرامت از تدوین ویژه برنامه این دهه خبر داد و بیان کرد: برای دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا علیه‌السلام بیش از ۱۳۰ هزار برنامه در سراسر کشور تدوین شده که توسط دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در حال اجرا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نقش مهم این نهاد در عرصه‌های مختلف انقلاب را برشمرد و خاطرنشان کرد: امام راحل که توجه ویژه‌ای به مردم داشتند نخستین نهادی که دستور تشکیل آن را دادند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود چون با محوریت مردم فعالیت می‌کند.

موسی‌پور با بیان اینکه امام راحل در ادبیات سیاسی به قدرت مردم جلوه و تبلور دادند خاطرنشان کرد: حل مشکلات جامعه تنها با مشارکت و هم‌افزایی مردم امکان‌پذیر است از این نظر دشمن در تهاجم خود مردم را هدف قرار داد ولی مردم با حضور حماسی خود در میدان آنان را ناکام کردند.

وی نقش و ارتباط مردم در همه سطوح جامعه را راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی جامعه نقش آفرین است ولی نقش مردم در عرصه اقتصادی تاکنون کم رنگ بوده و در این راستا مقام معظم رهبری برای حل مشکلات اقتصادی جامعه امسال را به نام جهش تولید با مشارکت مردم تعیین کردند.

کد خبر 6107833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha