۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۷

معاون حفاظت اطلاعات سپاه:

بصیرت ملت ایران بر توطئه های دشمن خط بطلان کشیده است

بصیرت ملت ایران بر توطئه های دشمن خط بطلان کشیده است

ساوه- معاون حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران خط بطلانی بر توطئه های دشمن کشیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید مجید موسوی در یادواره شهید صدرزاده و ۴۳۳ شهید دانشجوی مدافع حرم دانشگاه آزاد ساوه، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران مهار نشدنی است و عصبانیت دشمن به دلیل اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی است.

وی افزود: پیش از انقلاب، شرایط کشور به گونه‌ای بود که سلاطین بی‌کفایت و سست عنصر خط مشی بیگانگان را بدون در نظر گرفتن منافع ملت به مردم ایران دیکته می‌کردند و در آن مقطع بخشی از سرزمین پهناور ایران را در قالب عهدنامه‌های متعددی از دست دادیم.

معاون حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در زمان طاغوت اراده‌ای برای پیشرفت کشور وجود نداشت، گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی افزون بر ۴۰ هزار مستشار نظامی بیگانه در کشور وجود داشت که حق و حقوق آن‌ها از جیب ملت پرداخت می‌شد.

سردار موسوی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود هشت سال جنگ نظامی و توطئه افکنی دشمنان در ابعاد گوناگون حتی یک وجب از خاک ایران به تصرف بیگانگان درنیامد و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار داشته و جزو ابرقدرت‌های دنیا است.

سردار موسوی به توفیقات نظام اسلامی در حوزه صنعت هوا و فضا و قرار گرفتن در رتبه برتر جهان اشاره کرد و گفت: به برکت خون مطهر شهدا و ایستادگی ملت ایران، نظام اسلامی اجازه نداد دشمنان قدرت ایران را مهار کنند و اکنون در حوزه نظامی، علمی. فناوری، امنیتی در اوج اقتدار قرار داریم.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی امروز به یک قدرت در عالم تبدیل شده است، تصریح کرد: عزت امروز نظام اسلام در گرو فداکاری و ایثار شهداست و شهدا به عنوان مجاهدان اسلام موجب اقتدار نظام اسلامی شده‌اند.

معاون حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا مایه افتخار نظام اسلامی هستند و نباید به آسانی از خون مطهر شهدا عبور کنیم. همه ما در قبال قطره قطره خون شهیدان مسئولیت داریم.

وی گفت: ایستادگی ملت ایران و برخورداری از روحیه و تفکر ایثار و شهادت توانست نظم نوین جهانی را به نفع جهان اسلامی تغییر دهد که ثمره مجاهدت شهدایی نظیر حاج قاسم سلیمانی است. جهانیان در برابر قدرت و پیشرفت کشورمان بهت‌زده هستند اما بدخواهان با حجم سنگین تبلیغات تلاش می‌کنند تا آگاهی در خصوص این اقتدار و خودباوری را دچار شک و تردید کنند.

سردار موسوی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت جزو افتخارات اسلام است و به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده و لرزه بر تن مستکبران انداخته است، تصریح کرد: جبهه مقاومت با عبرت گرفتن از تاریخ متوجه شده که اگر روی پای خود نایستد و مقتدر و قوی نشود، کشورهایی مثل آمریکا که مصداق باطل هستند به او کمک نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه براندازی فرمول‌های مختلف دارد که دشمن همه آن‌ها را در مواجهه با جمهوری اسلامی تجربه کرده و شکست خورده است، تصریح کرد: بصیرت و ولایتمداری ملت ایران خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشیده است.

سردار موسوی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانشجو در جامعه دانشگاهی گفت: تجلیل از ایثارگران علم و جهاد و شهادت، ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانشجویان، فرهنگ سازی و ارائه الگوهای برتر به دانشجویان، تجدید میثاق دانشجویان با آرمان‌های شهدا و انقلاب، تکریم خانواده شهدا و دفاع از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و شبهه زدایی هدف مهمی است که یادواره شهدای دانشجویی دنبال می‌کند.

کد خبر 6107846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha