۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۴۸

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:

ایجاد درآمد پایدار رویکرد محوری این ارگان در مرکزی است

ایجاد درآمد پایدار رویکرد محوری این ارگان در مرکزی است

ساوه_مدیر کل اوقاف و امور خیریه مرکزی گفت:ایجاد درآمد پایدار و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان رویکرد محوری این ارگان در مرکزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله واحدی شامگاه چهارشنبه در همایش تکریم و گرامیداشت امامزادگان استان مرکزی که در محل آستان مقدس حضرت سید اسحاق بن موسی الکاظم ساوه برگزار شد، گفت: در حال حاضر ۷۱ بقعه در استان مرکزی دارای طرح جامع و ۱۳ بقعه نیز داری طرح تیپ است.

وی افزود: ۱۹۴ بقعه فاقد این طرح‌ها هستند هر چند ممکن است فعالیت عمرانی در آنها انجام شده باشد اما خارج از چهارچوب و ضابطه است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد درآمد پایدار برای بقاع متبرکه استان در راستای اقدامات عام المنفعه در اولویت است.

حجت الاسلام واحدی افزود: در این خصوص همزمان با جمع آوری نذورات، سه برنامه اقتصادی بر اساس سیاست‌های ابلاغی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شامل وقف مشارکتی با مشارکت عموم مردم، ساخت و سازهای عمرانی در اراضی بقاع و حمایت از طرح‌های دانش بنیان مورد توجه است.

حجت الاسلام واحدی بیان کرد: فراهم کردن شرایط برای حمایت از طرح‌های دانش اقدامی مهم و نو برای رفع مشکلات، ایجاد ارزش افزوده و درآمد پایدار در تمام بخش‌ها خواهد بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: انتظار می‌رود هیأت امنای بقاع متبرکه و امامزادگان همکاری لازم را با این سازمان برای استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان به منظور ایجاد درآمد پایدار و رفع مشکلات این مجموعه داشته باشند.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در نظر دارد در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع و جلب اعتماد مردم تا اوایل سال آینده طرح جامع تمام بقاع را تهیه کند و تا پایان سال جاری نیز صدور سند مالکیت ۸۲ بقعه باقی مانده انجام می‌شود.

کد خبر 6107877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha