۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۲

استاندار کرمانشاه خبر داد؛

ساخت ۷۱ کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه

ساخت ۷۱ کیلومتر راه روستایی در کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال کارهای نمایشی نیست، گفت: در سال گذشته بیش از ۷۱ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحراییشامگاه چهارشنبه در نشست قرارگاه راه روستایی استان که با حضور جانشین قرارگاه محرومیت زدایی و مردمیاری نیروی زمینی سپاه پاسداران و دبیر کارگروه راه روستایی این قرارگاه، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد؛ اظهار کرد: دولت مردمی دکتر رئیسی یک دولت جهادی و میدانی است و خدمت در این دولت موجب افتخار است.

صحرایی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی علیه السلام را یک ظرفیت و موهبت بزرگ برای استان‌های کم برخودار توصیف کرد و گفت: یکی از کارهای شاخص و برجسته قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام اجرای بزرگراه تراتزیتی برکت در مرز خسروی طی یک مدت بسیار کوتاه است و طی توافق صورت گرفته، قرار است با استفاده از ظرفیت این مجموعه جهادی، ۷۱ کیلومتر راه روستایی جدید در استان کرمانشاه ایجاد شود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم این پروژه مهم و امیدآفرین تا پایان امسال به بهره برداری برسد و روستاییان عزیز ما از نعمت یک راه سالم و ایمن بهره مند شوند.

استاندار کرمانشاه یادِآور شد: طبق توافق صورت گرفته این پروژه بزرگ با پیمانکار بومی و بهره گیری از نیروی کار کرمانشاهی اجرایی می شود.

وی همچنین تاکید کرد: دولت مردمی سیزدهم به دنبال کارهای نمایشی نیست و به شکل جهادی و میدانی برای حل مشکلات و معضلات کرمانشاه اقدام کرده است.

کد خبر 6107939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha