۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

امروز و فردا؛

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد/ احتمال بارش باران

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می‌یابد/ احتمال بارش باران

بوشهر- کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: طی ساعاتی از وقت امروز و فردا، با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران،گاهی رگبار و رعدوبرق دربرخی نقاط استان و روی دریا مورد انتظار است.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی ساعاتی از وقت امروز و فردا، با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط استان و همچنین روی دریا، مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: سواحل استان نیز با وزش تندباد در برخی ساعات متلاطم است و همچنین از روز شنبه تا روز دوشنبه هفته آینده، با وزش بادهای شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی افزایش ابر، وزش باد و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران و رعدوبرق خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر و در هنگام وزش تندباد ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 6107981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha