۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۱۳

در بدو ورود به فرودگاه ساری؛

رئیسی: ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در مازندران احیا شد

رئیسی: ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در مازندران احیا شد

ساری - رئیس جمهور گفت: در استان مازندران با تلاش دولت ۳۰۰ کارخانه راکد تولیدی احیا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به مازندران در گفت وگو با خبرنگاران درباره برنامه‌های سفر دو روزه دولت به مازندران افزود: توفیقی برای من و همکارانم است که امروز در ساری و استان مازندران حضور داریم.

وی با بیان اینکه مازندران دارای ظرفیت‌های بسیاری است که خداوند به این استان مرحمت کرده است، گفت: ظرفیت کشاورزی، صنعتی، دریا و جنگل می‌تواند زمینه رشد استان شود.

رئیس جمهور ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و مخلص را از دیگر ظرفیت‌های مازندران بیان کرد و گفت: دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مراکز علمی، پیشینه و قدمت، شخصیت‌ها و مفاخری که در استان حضور دارند در کشور و جهان اسلام می‌درخشند.

رئیس جمهور با عنوان اینکه مازندران ظرفیت‌های بالایی دارد، گفت: تاریخ و تمدن استان مازندران و به ویژه بیداری مردم مازندران مسئله و ظرفیت مهم است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مازندران از نظر جغرافیایی به مرکز کشور نزدیک است، گفت: این استان زمینه‌های بسیاری برای رشد و پیشرفت دارد و در دور اول سفر مصوبات و اقدامات خوبی انجام شده است.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: در دور دوم سفر، انجام مصوبات دور اول را رصد می‌کنیم تا معلوم شود گام‌های انجام شده در جهت رشد استان در چه مرحله‌ای است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در مازندران بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی راکد وجود داشت، گفت: در این سفر شاهد آن هستیم که بیش از ۳۰۰ واحد احیا شده است و احیای آن زمینه اشتغال فراوانی را ایجاد کرده است.

رئیس جمهور در ورود به مازندران به خانواده معظم شهیدان سلام و درود فرستاد و گفت: شهدای سرافراز مازندران، جانبازان و ایثارگران همیشه افتخار بودند و نام بلند آنان برای کشور افتخار آفرین است.

حجت الاسلام رئیسی گفت: امیدواریم در این سفر بتوانیم بخشی از نیازهای استان را که توسط استاندار، نماینده ولی فقیه مدیران و مسئولان بررسی کرده‌اند و آن را می‌شناسند آشنا شویم و گام‌هایی برای رفع نیازها برداریم.

کد خبر 6107986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha