۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۲۹

استاندار تهران خطاب به روابط عمومی ها؛

زمینه تعامل مردم و مسوولان با برنامه ریزی هوشمندانه فراهم شود

زمینه تعامل مردم و مسوولان با برنامه ریزی هوشمندانه فراهم شود

تهران- استاندار تهران در پیامی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی صادر کرد، از فعالان این عرصه خواست، زمینه تعامل مردم و مسوولان را مبتنی بر شفافیت و واقع گرایی فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، صبح پنج شنبه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد، در این پیام آمده است؛

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه که در خط مقدم جهاد تبیین ایستاده اند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

همانطور که می‌دانید، دنیای امروز، دنیای ارتباطات و رسانه است، جایی که دشمنان با در دست داشتن ابزارهای تبلیغاتی و بنگاه‌های خبرپراکنی سعی در بزک زشتی‌ها و تبلیغ آنها و سیاه نمایی خوبی‌ها و مقابله با جبهه حق دارند.

نقش فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان ناشر خوبی‌ها و توسعه دهنده آگاهی افکار عمومی و ایجاد شرایط برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و خادمان آنها در دستگاه‌ها، بی بدیل و قابل تقدیر است.

به نظر می‌رسد، فعالان پرتلاش این عرصه باید با طراحی و برنامه ریزی هوشمندانه و مبتنی بر شفافیت و واقع گرایی زمینه افزایش تعامل مردم و مسؤولان را فراهم و بهینه کرده و افق‌ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر را ترسیم کنند.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در ایجاد شرایط حضور مردم در عرصه‌های مختلف، بتوانند بیش از پیش در راستای تحقق شعار سال و نیز نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

برای تمام فعالان روابط عمومی و اطلاع رسانی، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس ارتباطات و اطلاع رسانی مبتنی بر اصول جهاد تبیین آرزو می‌کنم.

کد خبر 6107987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha