۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۰

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

نخستین رویداد «طبیب»در علوم پزشکی زاهدان برگزار می شود

نخستین رویداد «طبیب»در علوم پزشکی زاهدان برگزار می شود

زاهدان_ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان, گفت:نخستین رویداد آموزشی، فرهنگی و ورزشی طبیب در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی مهران در گفت‌ وگو با خبرنگار مهر، افزود: این رویداد بزرگ دانشجویی، با حضور بیش از هزار و ۱۰۰ دانشجوی دختر و پسر در سه بخش آموزشی، فرهنگی و ورزشی با هدف مهارت آموزی فردی و ایجاد روحیه نشاط و امید در دانشجویان برگزار می‌شود.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بخش آموزشی این رویداد، به مدت شش ساعت با حضور «شاهین فرهنگ» با موضوع «هدف و تغییر در نگاه و ارتباط مؤثر»، بخش فرهنگی به مدت چهار ساعت تحت عنوان ویژه برنامه شبی با شهدا با حضور راویان و مداحان کشوری و جشن میلاد امام رضا (ع) و بخش ورزشی به مدت ۱۴ ساعت در سه رشته لیزرتگ، فوتبال حبابی و بیگبال به صورت رقابتی دربین دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آئین اختتامیه این رویداد، شامگاه جمعه پیش رو ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور گروه فرهنگی، هنری پویا از مشهد مقدس برگزار و از برگزیدگان بخش ورزشی با اهدای جوایزی تقدیر خواهد شد.

کد خبر 6107988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha