۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹

سردار باقری اعلام کرد؛

برنامه‌های سالروز عملیات «حاج عمران» ملی شد/ ثبت در تقویم کشور

برنامه‌های سالروز عملیات «حاج عمران» ملی شد/ ثبت در تقویم کشور

خرم‌آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از امسال سالروز عملیات حاج عمران و حضور در منطقه حاج عمران به عنوان یکی از برنامه‌های ملی هر ساله برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت‌الله باقری صبح پنج شنبه در یادواره شهدای عملیات غرورآفرین «حاج عمران» با ادای احترام به ۶۵۵۹ شهید لرستان و بیش از ۳۰۰ شهید عملیات حاج عمران گفت: این محفل به نام و یاد این شهدای سرافراز لرستان است.

وی ادامه داد: کنگره اول استان لرستان با مدیریت فرمانده وقت سپاه استان سردار کشکولی و همکارانشان در مجموعه استان با همراهی همه اعضای کمیته‌های برگزاری در استان چه در مجموعه دولت و چه مجموعه سپاه استان برگزار شد.

چاپ کتاب شهدای تیپ و لشکر ۵۷ لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه تاکنون کارها و اقدامات شایسته‌ای انجام شده است، گفت: چاپ کتاب متعلق به شهدای تیپ و لشکر ۵۷ از جمله این اقدامات بوده است.

سردار باقری به نصب تمثال شهدای این عملیات اشاره کرد و اجرای کارهای عمرانی با نام و یاد شهدا را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای لرستان اشاره کرد و گفت: ایشان نکته‌ای را فرمودند که اصل کلام این بود؛ «این کاری که بحمدالله دو سه سال است مشغول شده‌اید کار لازمی است، منتها به نظر من این کار دیر شروع شده؛ یعنی در لرستان، با خصوصیّاتی که دارد و ارزشهایی که واقعاً در این مجموعه متراکم است، جا داشت بزرگداشت شهیدان خیلی زودتر از اینها انجام می‌گرفت.»

سردار باقری ادامه داد: اتفاقی که امروز تحت عنوان یادواره شهدای حاج عمران رخ داد در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب بود.

عملیات حاج عمران در تقویم کشوری ثبت شد

وی بیان کرد: دومین کنگره شهدای استان لرستان در این مکان با رونمایی از لوگوی کنگره شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان استان بیش از چیزی است که معرفی شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم در ادامه راه کنگره اول کمی و کاستی‌ها را جبران کرده و برنامه‌ها را به سرانجام برسانیم.

سردار باقری با بیان اینکه در روزی که در محضر عزیزان شرفیاب شدیم قول دادیم که عملیات حاج عمران در تقویم کشوری ثبت شود، افزود: ضمن تشکر از همه کسانی که کمک کردند به دست فرمانده عزیز جنگ یک خردادماه به عنوان روز لرستان و عملیات حاج عمران ثبت شده است و رونمایی خواهد شد.

حضور در منطقه حاج عمران به عنوان یکی از برنامه‌های ملی هر ساله برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه امروز این برنامه به یاد شهدای حاج عمران است، گفت: تاریخ لرستان پر از حوادث غرورآفرین مختلف است اما به این حادثه متناسب با آن کمتر توجه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: از امسال سالروز عملیات حاج عمران و حضور در منطقه حاج عمران به عنوان یکی از برنامه‌های ملی هر ساله برگزار خواهد شد.

کد خبر 6108048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha