۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

نحوه خرید لاستیک دولتی اعلام شد

نحوه خرید لاستیک دولتی اعلام شد

معاون دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت گفت: برای خرید تایر الزامی به ثبت و استفاده از سامانه نیست بلکه می توان به فروشنده مراجعه و با دادن اطلاعات به فروشنده، تایر درخواست کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سودابه فرقانی معاون دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار کرد: تایر حساسیت ویژه‌ای در حمل و نقل دارد از این رو تولید و توزیع آن با حساسیت رصد می‌شود.

وی افزود: سال گذشته در خصوص تایرهای پرمصرف قواعدی از جمله استعلام از هویت، سند و مالک خودرو وضع شد تا تایر به دست مصرف کننده واقعی برسد و سودجویی انجام نشود.

فرقانی بیان کرد: هر متقاضی ۴ حلقه تایر می‌توانست دریافت کند اما نگرانی از افشاء اطلاعات ما را بر آن داشت در داشبورد سامانه تخصیص و توزیع کالا متقاضی اطلاعات را ثبت کند و با کد پیش ثبت نام و مراجعه حضوری به فروشنده بتواند درخواست خود را دریافت کند.

معاون دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت درباره مسائل و مشکلات سامانه گفت: الزامی برای ثبت و استفاده از سامانه کالا نیست بلکه می‌توان به فروشنده مراجعه و با دادن اطلاعات به فروشنده تایر درخواست کرد اما با توجه به دستورالعمل ابلاغی به محض اینکه قیمت حاشیه بازار با قیمت اصلی یکسان شود این سامانه و ثبت استعلام‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از سوداگری، سامانه راه اندازی شده که در صورت اصلاح قیمتها دیگر اجباری به این سامانه نخواهد بود.

فرقانی در پاسخ به استعلام‌های برخط در سامانه و ایرادهای متقاضیان عنوان کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت تایر و قیمت گذاری ها این کالا سامان یابد.

کد خبر 6108094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      5 0
      طنز تلخ ، اخیرا" خیلی رواج یافته است !
    • US ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      2 0
      همش دروغه ما تو اهواز همه جا رفتیم فروشنده های فروشگاه لاستیک مسخرمون کردن میگفتن کدوم لاستیک دولتی همش سرکاریه
    • مجید IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      1 0
      دروغ بزرگ
    • محسن IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      0 0
      نمایندگی ما در سراوان س وب میگه کدام لاستیک، لاستیکی باشه که مابه شما بدیم هر روز و هفته که ما مراجعه می کنیم همین حرفها را میزنه ما بش گفتم که ما کد پیش ثبت نام گرفتیم میگه همه اینها سر کاری اگر امکان داره رسیدگی کنید نمایندگی سراوان جواب گو نیست
    • پیکان جوانان IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      0 0
      این روش اشتباهه..استفاده از سایت فروش اینترنتی و استعلام کد ملی و پلاک خودرو و تعیین یک فروشگاه و بازه زمانی مشخص برای تحویل لاستیک بهترین روشه...در روش شما الاف شدن مردم در خیابانها در جستجوی لاستیک،اتلاف وقت و انرژی و تخریب اعصاب مردم با پاسخ های بی معنی اکثر فروشندگان رو حسابشو نکردید؟