۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری:

۵ گروه جهادی هنر و رسانه در چهارمحال و بختیاری فعال است

۵ گروه جهادی هنر و رسانه در چهارمحال و بختیاری فعال است

شهرکرد-مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۵ گروه جهادی هنر و رسانه شناسایی شده است که در این گروه کارهایی از جمله سرود، اینفو گرافی، درست کردن کلیپ انجام می‌شود.

محمود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مرکز ناباروری از لحاظ سخت افزاری با مشکلاتی مواجه بود اظهار کرد: با پیگیری‌های مکرر مبلغ یک میلیارد تومان به مرکز ناباروری حضرت زهرا (س) کمک شد.

وی در راستای جوانی جمعیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چند طرح در دستور کار خود قرار داده‌ایم تصریح کرد: تا الان ۱۸ خانواده چند قلو در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد که به هر خانواده ۴۰ میلیون تومان هدیه تعلق گرفت.

ابراهیمی ادامه داد: طرح لبخند مادری یکی دیگر از طرح‌های ستاد اجرایی حضرت امام (ره) است که خانواده‌هایی که دهک آن‌ها حداکثر تا ۴ باشد یک بسته لبخند مادری تعلق می‌گیرد و ارزش این بسته بین ۶ تا ۷ میلیون است که تا کنون از ۳۹۰ بسته، ۲۹۰ بسته آن توزیع شد و ۱۰۰ بسته دیگر آن با محوریت شهرستان خانمیرزا توزیع می‌شود.

وی به طرح ایران جوان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری دانشگاه می‌باشد و در این زمینه ۵ برنامه پیش بینی شده است.

ابراهیمی تشریح کرد: بحث جایزه ملی که به صورت متمرکز از کشور پرداخت می‌شود، داخل استان نداریم.

وی به طرح خیمه ایران جوان نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح ۱۰ گروه جهادی شناسایی می‌شود و خیمه‌های جوان را برپا می‌کنند.

ابراهیمی همچنین به گروه هنر و رسانه نیز اشاره کرد و گفت: ۵ گروه جهادی هنر و رسانه شناسایی شده است که در این گروه کارهایی از جمله سرود، اینفو گرافی، درست کردن کلیپ و … در راستای جوانی جمعیت درست می‌کنند.

وی اذعان داشت: طرح بومی محلی شامل ۵ گروه است که در شهرستان‌های بروجن و لردگان به واسطه افزایش جمعیت و در بین خانواده‌های دهک یک تا چهار می‌باشد که هرکس از این گروه در جشنواره حضور پیدا کند یک بسته لبخند مادری که شامل لوازم مورد نیاز مادر و کودک است تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6108118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha