۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹

یک اکشن تمام عیار؛

تشویق ۶ دقیقه‌ای «فیوریوسا» در جشنواره کن/ جورج میلر آمد

تشویق ۶ دقیقه‌ای «فیوریوسا» در جشنواره کن/ جورج میلر آمد

آنیا تیلور جوی و کریس همسورث اشکبار با اقبال ۶ دقیقه‌ای حضار جشنواره کن پس از نمایش فیلم جدید «مد مکس» یعنی «فیوریوسا» روبه‌رو شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ۹ سال پس از اولین نمایش «مکس دیوانه: جاده خشم» در جشنواره کن، جورج میلر بار دیگر چهره محبوب این رویداد شده است. تماشاگران حاضر در سالن جشنواره، پس از اولین اکران جهانی «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» که پیش‌درآمد فیلم قبلی و جدیدترین فیلم اکشن میلر است و شب پیش (چهارشنبه شب) به نمایش درآمد، با تشویق ایستاده ۶ دقیقه‌ای، مشتاقانه از فیلم حمایت کردند.

بازیگران این فیلم آنیا تیلور جوی با تعظیم و کریس همسورث با چشمانی اشک‌آلود به این واکنش هیجان‌انگیز پاسخ دادند. میلر هم خیلی خلاصه به جمعیت گفت: خیلی سخت روی این فیلم کار کردیم و دیدن اینکه شما از آن چه برداشتی می‌کنید بسیار جالب خواهد بود.

این فیلم در دنیایی پساآخرالزمانی و قبل از وقایع «جاده خشم» رخ می‌دهد و در آن تیلور جوی، بازیگر نقش اصلی است که جایگزین شارلیز ترون شده تا جوانی آن شخصیت را تصویر کند. در اوایل فیلم، فیوریوسای جوان توسط گروهی از راهزنان به رهبری وارلرد ربوده و زندانی می‌شود.

این پیش درآمد که در بخش خارج از مسابقه به نمایش درآمد، یکی از فیلم‌های مهم کن امسال است که انتظار برای دیده شدنش بسیار زیاد بود. این فیلم که پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «مکس دیوانه» است از ۲۴ می توسط کمپانی برادران وارنر در سینماهای آمریکا اکران می‌شود و امید می‌رود بتواند با فروش ۳۸۰ میلیون دلاری «جاده خشم» برابری کند یا از آن فراتر رود.

«فیوریوسا» که با بودجه ۱۶۸ میلیون دلاری ساخته شده برای رسیدن به سود باید فروش قابل توجهی داشته باشد و شاید استقبال محبت‌آمیز در کن، برای کسب این جایگاه عامل مهمی باشد.

کد خبر 6108140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha