۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳

رییس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛

توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا در کرمانشاه

توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا در کرمانشاه

کرمانشاه - رییس پلیس راه استان کرمانشاه از توقیف ۱۵ روزه خودروهایی خبر داد که با سرعت بالا در محورهای کرمانشاه حرکت کنند .

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ عبدالحسین زارع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش تصادفات فوتی و جرحی مربوط به خودروهای دارای سرعت بالا و غیرمجاز در سطح محورهای مواصلاتی استان و به منظور برخورد با تخلفات و توقیف خودروهای با سرعت بالا را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین راستا جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه قضائی برگزار و در این خصوص تصمیماتی برای برخورد با رانندگان متخلف اتخاذ شد.

سرهنگ زارع تصریح کرد: بر همین اساس خودروهایی که با سرعت بیش از ۳۰ کیلومتر از حد مجاز یا با سرعت بیش از ۱۴۰ کیلومتر در جاده‌های بزرگراهی و همچنین با سرعت بیش از ۱۲۵ کیلومتر در جاده‌های دوطرفه تردد کنند، متخلف شناخته شده و اعمال قانونی خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان افزود: این دسته از خودروها به مدت ۱۵ روز در سیستم شماره گذاری توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد و هنگام آزادسازی از راننده تعهد کتبی مبنی بر عدم ارتکاب مجدد تخلف اخذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین این دسته از رانندگان ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی به منظور اصلاح رفتار ترافیکی و ارائه تست سلامت روحی و روانی در مراکز مشاوره معاونت اجتماعی خواهند شد.

سرهنگ زارع در پایان یادآوری کرد: مراتب توقیف خودرو از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک به مالک یا متصرف قانونی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6108174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha