۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۰

بر اساس اعلام منابع رژیم صهیونیستی؛

تانک صهیونیستی نیروهای خودی را هدف قرار داد

تانک صهیونیستی نیروهای خودی را هدف قرار داد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بر اساس نتایج تحقیقات درباره هلاکت و زخمی‌شدن شماری از نظامیان صهیونیست در جبالیا، شلیک آتش تانک‌های خودی عامل این حادثه بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات اولیه پیرامون هلاکت و زخمی‌شدن شماری از نظامیان صهیونیست در جبالیا واقع در شمال نوار غزه را منتشر کرد.

بر اساس این تحقیقات، دو تانک ارتش رژیم صهیونیستی با دیدن لوله یک تفنگ که از پنجره ساختمانی در جبالیا بیرون زده بود، گمان کرده‌اند که مبارزان مقاومت فلسطین در این ساختمان حضور دارند، اما بر خلاف این موضوع، شماری از نظامیان گردان ۲۰۲ ارتش رژیم صهیونیستی در این ساختمان سنگر گرفته بوده‌اند.

به همین دلیل این دو تانک صهیونیستی به سوی این ساختمان آتش گشوده‌اند که در نتیجه آن ۵ نیروی تیپ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی از جمله یک فرمانده گروه به هلاکت رسیدند.

همچنین این حادثه به زخمی‌شدن ۷ تن از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی انجامیده که حال ۳ تن از آنان وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6108179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      نتانیاهو و بقیه مقامات که دستور جنگ رو صادر می کنند بزرگترین قاتل قرن تاریخ هستند چه قتل اسرای خود ، چه سال ها اسرای فلسطینی اسیر شده در زندان های خود، چه نظامیان خود و چه غیرنظامیان ملت غزه . هیچ رحم انسانیتی مقامات رژیم جعلی صهیونیستی ندارند جز قتل و عام همه ی طرف ها و از جمله کودکان زنان .
    • NP IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
      0 0
      باید مردم آنها در اتحاد جمعی چه یهود و چه مسیحی سر این مقامات بی رگ و ریشه بی اصالت رو واسه این جنایت وحشتناک بدن بالای دار و خواستار مجازات به شدن سنگین برای این مقامات جنایتکار نسل کش از دادگاه لاهه تقاضا کنند . تمام دنیا ملت ها باید از دادگاه فقط حکم اجرا شدن برای مجازات آنها را بخواهند .
    • نیکو IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
      0 0
      از بس بی محابا انسان نکشتید چشمانتان کور شده است .