۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰

یادداشت مهمان؛

هفته روابط عمومی؛ بهانه‌ای برای یادآوری به مسئولان

هفته روابط عمومی؛ بهانه‌ای برای یادآوری به مسئولان

هفته روابط عمومی و ارتباطات بهانه ای است که هر سال به مسئولان یادآوری کند بخشی از ظهور و بروز عملکرد آنها و مجموعه تحت مدیریت‌شان مرهون تلاش کسانی است که مجاهدانه مشغول فعالیت هستند.

خبرگزاری مهر_ گروه فرهنگ و ادب: ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. عقیل توحیدیان سرپرست روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به این مناسبت یادداشتی را با عنوان قلب تپنده ای به نام روابط عمومی نوشته که برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفته است.

در این یادداشت آمده است؛

هفته روابط عمومی و ارتباطات بهانه ای است که هر سال به مسئولین یادآوری می کند که بخشی از ظهور و بروز عملکرد آنها و مجموعه تحت مدیریت‌شان مرهون تلاش کسانی است که مجاهدانه و ایثارگرانه در روابط عمومی مشغول فعالیت هستند.

سالیان درازی است سازمان ها، نهادها و شرکت ها به ضرورت وجود روابط عمومی در مجموعه خود پی برده اند و از این رو، با بهکارگیری نیروهای متخصص در امر رسانه و روابط عمومی؛ رخدادها و عملکرد خود را به سمع و نظر مخاطبان و جامعه هدف خود می رسانند. اهالی وادی روابط عمومی اما همیشه ایام در پشت صحنه‌ی به تصویر کشیدن چنین اتفاق مبارکی هستند و همین امر نیز بر مهجوریت آنها می‌افزاید.

همان‌ها که باید ضمن حفظ روحیه نشاط در خود، بعنوان بخش نشاط بخش و روحیه دهنده مجموعه عمل کنند و افراد شاغل یا فعال در مجموعه خود را به سمت پویایی هر چه بیشتر سوق دهند. آنهایی که باید در برهه‌های مختلف، با چیزی به نام استرس و اضطراب دست و پنجه نرم کنند و به روی خودشان هم نیاورند. کارکنان روابط عمومی پیری زودرس دارند اما توقف هرگز...

عده زیادی از آنها شاید روزی از اصحاب رسانه بوده‌اند و در مقام مطالبه‌گری قرار داشتند اما پس از کوچ به وادی روابط عمومی، امروز خود باید به مطالبه‌گری دوستان و همکاران سابق پاسخگو باشند و این یکی دیگر از سختی‌های البته شیرین کار در روابط عمومی است.

فعالیت شبانه‌روزی روابط عمومی برخی از مجموعه‌ها که کمیت آن به فراخور تعدد برنامه‌ها و فعالیت‌های آن مجموعه برمی‌گردد کار را برای اعضای کادر روابط عمومی سخت‌تر می‌کند و آنچه در مورد کادر روابط عمومی در مسیر خدمت به سازمان یا مجموعه مغفول می‌ماند؛ نبود زمان برای حضور کنار اعضای خانواده است. هرچه کارها در یک مجموعه بیشتر می‌شود، مدت زمان نبودن کنار خانواده نیز افزایش می‌یابد و این نبودن‌ها حتی گاهی تا آنجا پیش میرود که نبود آن عضو تیم روابط عمومی در کنار خانواده به سایه‌شدن تعبیر می‌شود؛ آنچنان که انگار هستند و اما نیستند...

اما همه‌ این مسائل برای آنها که عاشقانه دل در گرو پیشبرد اهداف مجموعه و در کلان آن کشور دارند هرگز سد راه نخواهد شد بلکه با اتکاء به خداوند و کمک خانواده در مسیر تلاش دوچندان و پویاسازی و افزایش نشاط کاری همچون قلبی تپنده در مجموعه گام برخواهند داشت. فرصت را غنیمت شمرده و هفته روابط عمومی و ارتباطات را به محضر همه همکاران و اهالی وادی پر فراز و نشیب روابط عمومی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم روزهای خوب همراه با موفقیت و سربلندی در پیش داشته باشند.

کد خبر 6108180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha