۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸

بازیکن تیم ملی برزیل: والیبال ایران آینده درخشانی دارد

بازیکن تیم ملی برزیل: والیبال ایران آینده درخشانی دارد

دریافت کننده تیم ملی والیبال برزیل بعد از دیدار تدارکاتی برابر ایران که برد تیمش همراه بود، با بیان اینکه بازیکنان ایران با کیفیت هستند، گفت: آنها آینده درخشانی دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال که به منظور آماده سازی برای شرکت در لیگ ملت ها، اردویی در کمپ تمرینی فدراسیون والیبال برزیل برگزار کرده است، امروز پنجشنبه در دیداری دوستانه مقابل تیم میزبان شکست خورد.

این دیدار با توافق دو تیم در پنج گیم برگزار شد که نتیجه آن برتری برزیلی ها در چهار گیم بود و ملی پوشان کشورمان تنها در یک گیم صاحب برتری شدند.

«ریکاردو لوکارلی» دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل پس از این دیدار دوستانه، گفت: این بازی، آزمون خیلی خوبی بود. این موضوع که گاهی اوقات مقابل تیم‌هایی که استایل متفاوتی در والیبال ارائه می‌دهند، بازی کنید بسیار کمک کننده است.

ریکاردو لوکارلی با بیان این‌که از کیفیت تیم ایران مطلع هستیم و همیشه بازی مقابلشان خوب است، تصریح کرد: در مجموع این دیدار تدارکاتی آزمون خیلی خوبی بود. هنوز دو بازی دیگر در پیش داریم و این دیدارها پیش از آغاز لیگ ملت‌ها برایمان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان ایران بسیار با کیفیت هستند. مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را دنبال ‌کردم و تیم ایران همیشه از جایگاه خوبی در این مسابقات برخوردار بوده و اکثرا پیروز میدان شد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل تاکید کرد: فکر می‌کنم والیبال ایران آینده درخشانی با این بازیکنان در پیش دارد.

وی درباره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و امکان قهرمانی برزیل در مسابقات والیبال مردان گفت: مطمئنا کسب مدال المپیک آرزوی هر ورزشکاری است. کسب یک مدال دیگر در پاریس بسیار خوشحال کننده خواهد بود. نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم و بهترین خود را به نمایش خواهیم گذاشت تا با یک مدال دیگر به برزیل برگردیم.

دومین بازی دوستانه تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل ساعت ۱۷ امروز (پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت) به وقت ریودوژانیرو برگزار می‌شود.

کد خبر 6108205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha