۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

حمله حزب‌الله لبنان به مواضع و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی

حمله حزب‌الله لبنان به مواضع و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حملات جدید خود علیه مواضع و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که حملات جدیدی را علیه مواضع و تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های شب گذشته دشمن اسرائیلی به منطقه بقاع، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز پنج‌شنبه شانزدهم ماه مه ۲۰۲۴ با بیش از ۶۰ موشک کاتیوشا مرکز فرماندهی تیپ ۲۱۰ جولان در نفح، پادگان دفاع هوایی کیلع و پادگان پشتیبانی توپخانه‌ای منطقه شمالی در یوآف را هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱ صبح امروز پنج‌شنبه شانزدهم ماه مه ۲۰۲۴ پادگان زرعیت، جرثقیل و تجهیزات جاسوسی جدید استقراریافته در این پادگان را با تسلیحات هدایت‌شونده و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان تاکید کرد که در عملیات‌های دیگر امروز خود تجهیزات جاسوسی جدید استقراریافته در مواضع صهیونیستی «جل العلام» و «عداثر» و همچنین تجهیزات جاسوسی موضع «رامیا» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که آژیر هشدار از صبح امروز در شمال سرزمین‌های اشغالی قطع نمی‌شود. این رسانه‌ها بیان کردند که در عرض ۵ دقیقه ۶ بار در زرعیت آژیر هشدار به صدا درآمده است.

منابع خبری صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز تاکنون بیش از ۱۲۰ موشک به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که از بیم حملات بیش‌تر حزب‌الله لبنان شمال سرزمین‌های اشغالی به حالت آماده‌باش کامل در آمده است.

کد خبر 6108236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha