۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲

عصر امروز پنجشنبه؛

«تبلیغات و رسانه» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

«تبلیغات و رسانه» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

کتاب «تبلیغات و رسانه» نوشته زینب شکوهی طرقی عصر امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «تبلیغات و رسانه» نوشته زینب شکوهی طرقی عصر امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

این کتاب به واکاوی روش‌های جذب مخاطب برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌پردازد. در مقدمه این کتاب، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه کتاب به عنوان یک نمایشگاه مهم در حوزه فرهنگ یاد کرده است و می‌نویسد:

«اگر بپذیریم که زیست فرهنگی منوط به تبیین و ترویج فرهنگی ایرانی اسلامی است و کتاب و کتابخوانی مسیر معرفت و شناخت و راه دسترسی به جوهره فرهنگی دینی و ملی، است بنابراین نمایشگاه کتاب رویدادی فرهنگی است که هر سال فرصتی استثنایی را فراهم می‌سازد تا همگان مخاطبین داخلی و بین المللی و به خصوص نسل جوان و بالاخص دانشگاهیان حوزویان و اهالی فکر و فرهنگ با آثار مکتوب منتشره و تازه‌های کتاب در رشته‌های مختلف، علمی، دینی فلسفی و … آشنا شوند تا علاوه بر همه آثار برکات دینی و معنوی و نیز رونق اقتصاد، نشر زمینه تعالی فرهنگی جامعه بیش از پیش فراهم آید.»

نویسنده این کتاب در مقدمه اثر خود آورده است؛

«بهترین فرصت بود تا بگوییم می‌توانیم جمعیت کتاب دوست هرسال نمایشگاه کتاب را به جمعیت ۱۰ میلیونی کتاب بخر (برای کمک به صنعت نشر و استمرار چرخه فروش کتاب) و کتاب‌خوان (افزایش سواد عمومی و آگاهی جمعی) تبدیل کنیم؛ همین هدف هم برایمان کافی بود. قرار بود از یک رویداد شروع کنم اما متوقف نشوم.»

مراسم رونمایی از این کتاب امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۱۹ در کوشک کتاب سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، واقع در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6108240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha