۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷

سردار رحیمی خبر داد؛

کشف ۴۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی/ مفاسد اقتصادی را اطلاع دهید

کشف ۴۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی/ مفاسد اقتصادی را اطلاع دهید

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از کشف بیش از ۴۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی، با اشاره به اینکه مالیات حق مردم است و فرار مالیاتی خیانت در حق مردم است، عنوان داشت: مقابله با فرار مالیاتی از جمله مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی است که در سال گذشته ۲۵۸ مورد پرونده رسیدگی و تعداد ۴۲۴ نفر متهم در این راستا دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به رشد ۱۲ درصدی پرونده‌های تشکیل شده و رشد ۲۶ درصدی متهمان دستگیر شده در حوزه مقابله با فرار مالیاتی است، بیان داشت: در سال گذشته ۴ هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف و ارزش پرونده‌های کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن ۶۷ درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در فروردین ماه سال جاری ۲۲ پرونده پیگیری و ۲۳ متهم در راستای فرار مالیاتی دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ و لزوم همکاری و هم افزایی هموطنان در راستای مقابله با جرایم اقتصادی، عنوان داشت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی با کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6108244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کارمند ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      0 0
      با عرض سلام خدمت عزیزانمان در پلیس امنیت اقتصادی جناب سردار رحیمی پیشنهادی برای هم افزایی و اطلاع رسانی جرایم اقتصادی به پلیس امنیت دارم پیشنهاد می کنم به جز سامانه تلفنی سریعا پلیس امنیت یک سایت اینترنتی با امکان ارسال مدارک فساد و سایر موارد همانند انچه سازمان بازرسی انجام داده ایجاد کند