۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹

تاکید بر حمایت از فلسطین در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا

تاکید بر حمایت از فلسطین در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا

سی و چهارمین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا با حمایت کامل از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در سی و چهارمین کنگره AFC که روز پنجشنبه در بانکوک برگزار شد، بر حمایت قاطع از فدراسیون فوتبال فلسطین تاکید کرد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا وقتی قدرتمند است که اعضایش قوی هستند و وقتی یکی از آنها آسیب می بیند، همه اعضای دیگر آن تحت تأثیر قرار می گیرند. کنفدراسیون فوتبال آسیا در کنار اتحادیه فوتبال فلسطین می ایستد و ما با آنها در جستجوی راه حلی دائمی برای چالش هایی که جامعه فوتبال فلسطین با آن روبرو است، خواهیم بود.این وظیفه ماست که از اتحادیه فوتبال فلسطین برای تصمیم گیری سریع و معنادار که در چارچوب قوانین، مقررات و اساسنامه AFC و فیفا باشد، حمایت کنیم.

شیخ سلمان بر نقش محوری فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا در توسعه جمعی این ورزش در سراسر قاره تاکید کرد.

وی گفت:تعهد ما برای همبستگی و اتحاد با فدراسیون فلسطین قاطعانه است. به خاطر این فاجعه جان های بسیاری از دست رفته و هواداران زیادی از شادی بازی بزرگ ما محروم شده اند.ما باید رویکردی را اتخاذ کنیم که در نهایت از ارزش‌هایی که همه ما آن‌ها را گرامی می‌داریم محافظت و حفاظت کند. اکنون بیش از هر زمان دیگری وظیفه داریم اطمینان حاصل کنیم که بازی زیبای ما همچنان شادی را برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند به ارمغان می آورد و امیدواریم که فیفا رهبری لازم را در این مواقع بحرانی نشان دهد.

همچنین، شیخ سلمان از فداکاری مثال زدنی فدراسیون فوتبال فلسطین در توسعه فوتبال علیرغم وجود مشکلات و ناملایمات بسیار تمجید کرد و تأکید کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به حمایت خود در تمام زمینه ها در این باره از این فدراسیون ادامه خواهد داد.

کد خبر 6108277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha